בית המשפט נעתר לבקשה להקדים את הדיון על ההופעה בהפרדה בעפולה

שופט בית המשפט המחוזי החליט להפוך את ההחלטה של השופט אברהם, ונעתר לבקשת ש"ס להקדים את הדיון בערעור על פסיקת בית המשפט לבוקר ההופעה

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/08/19 13:22 יב באב התשעט

בית המשפט נעתר לבקשה להקדים את הדיון על ההופעה בהפרדה בעפולה
צילום: פלאש 90. נתי שוחט

שופט בית המשפט המחוזי בנצרת, עאטף עיילבוני, נעתר לבקשת ש״ס וקבע להקדים למחר בשעה 10:00 בבוקר את הדיון הדחוף בעתירת ש״ס כנגד שדולת הנשים בעניין ההפרדה  המגדרית בהופעת הזמר החסידי בעפולה שיתקיים מחר בערב. השופט ביטל את החלטת השופט הקודם לדחות את הדיון לעוד ארבעה ימים. 


להורדת הקובץ

בתחילת השבוע פסק שופט בית המשפט המחוזי בנצרת, יונתן אברהם, כי תיאסר כל צורה של הפרדה מגדרית בהופעתו של הזמר החסידי מוטי שטיינמץ בפארק העירוני בעפולה ביום רביעי הקרוב. 

בפסק הדין של השופט אברהם נכתב: "אני אוסר על ביצוע הפרדה מגדרית על רקע של מין, גזע או כל מגדר אחר במהלך האירוע. כל אחד מבאי האירוע יהיה רשאי לפי שיקול דעתו לשהות בכל מקום באירוע, ונאסר בזאת על מי מן הסדרנים או המאבטחים, או כל גורם מארגן אחר באירוע, לבצע פעולה כלשהי של הפרדה על רקע מגדרי".

מפלגת ש"ס החליטה לערער על החלטת השופט, אולם הדיון בנושא נקבע לארבעה ימים לאחר ההופעה. עתה החליט השופט עיילבוני להקדים את הדיון לבוקר ההופעה, במטרה לתת מענה לתושביה החרדים של עפולה.