המיליארדר ג'פרי אפשטיין, שהואשם בעבירות מין, התאבד בכלא

המיליארדר האמריקאי, שהיה עצור בחשד לעברות סרסרות ומין שונות, שם קץ לחייו בתא המעצר שלו. התפרסם בישראל בשל קשריו, לכאורה, עם אהוד ברק, שצפו במערכת הבחירות. ברק אמר הערב: "הייתי מעדיף שהקשר בינינו לא היה נוצר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/08/19 22:15 ט באב התשעט

המיליארדר ג'פרי אפשטיין, שהואשם בעבירות מין, התאבד בכלא
ג'פרי אפסטין, צילום: Palm Beach County Sheriff's Department, ויקיפדיה

המיליארדר האמריקני ג'פרי אפשטיין, שנעצר לאחר שהואשם בעבירות מין, התאבד בתלייה בתא המעצר שלו בניו יורק בשעות הבוקר (שבת).

כבר לפני שבועיים דווח כי אפשטיין ניסה לשים קץ לחייו, והוא פונה לבית חולים, ובהמשך הוחזר לכלא. הוא אמור היה להימצא תחת השגחה, אך לפי דיווחים בארה"ב נראה כי לא כך היה, והא הצליח לשים קץ לחייו. גורמים שונים בארה"ב הביעו ביקורת חריפה על רשויות הכליאה של מדינת ניו יורק, שלא הצליחו למנוע מאפשטיין, ששמו נקשר לעברות של סרסרות בקטינות ולעבירות מין נוספות, לשים קץ לחייו.

שמו של אפשטיין עלה פעמים רבות בתקופה האחרונה בישראל, סביב מערכת הבחירות, לאחר שדווח כי היה בקשר טוב עם ראש הממשלה לשעבר ומייסד מפלגת 'ישראל דמוקרטית', אהוד ברק. ברק עצמו הכחיש כי היה קשור לאפשטיין בשנים האחרונות והצהיר כי ניתק עמו את הקשר, לאחר שנעצר בפעם הקודמת בחשד לעבירות מין.

לא יוותר בקלות. אהוד ברק

אהוד ברקצילום: פלאש 90

ברק עצמו אמר הערב ב'מטה המרכזי' כי "הייתי מעדיף שהקשר בינינו לא היה נוצר", והוסיף על התאבדותו של אפשטיין: "לא רווח לי ולא לא רווח לי".

עוד אמר ברק בנושא: "אני חושב קודם כל ביום הזה יותר על הקורבנות, על הנשים שנושאות איתן את המחיר של הדברים המזעזעים שהוא עשה להן לאורך חייהן". על יחסיו עם אפשטיין אמר: "מרגע שנחשפו הדברים החמורים מאוד בחודשים האחרונים - הקשר נותק מיד".