ברק מסתבך? צולם בכניסה לביתו של המיליארדר החשוד בסרסרות

צהובון בריטי פרסם את תמונתו של ראש הממשלה לשעבר כשהוא מסתיר את פניו, לכאורה, בכניסה לביתו של המיליארדר ג'פרי אפשטיין, שנעצר לאחרונה בחשד לניהול רשת סחר בנערות. ברק: "כשקר לי אני מכסה את הפנים"

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 17/07/19 09:04 יד בתמוז התשעט

ברק מסתבך? צולם בכניסה לביתו של המיליארדר החשוד בסרסרות
הסתבכות או עלילה? ברק, צילום: פלאש 90

ראש הממשלה לשעבר, אהוד ברק, פרץ בסערה למערכת הבחירות עם הקמת מפלגת 'ישראל דמוקרטית', אך נראה שדרכו לכנסת או אפילו לריצה משותפת בגוש השמאל עוד ארוכה. ברק הואשם בשבועות האחרונים בחברות עם המיליארד האמריקאי ג'פרי אפשטיין, שהורשע בעבר בשידול קטינה לזנות, ונעצר לאחרונה בחשד לניהול רשת סרסרות בקטינות, ונראה כי העלילה רק מסתבכת.

הצהובון הבריטי הנפוץ 'דיילי מייל' פרסם אמש (ג') את תמונתו של ברק, בה הוא נראה בכניסה לביתו של ג'פרי אפשטיין בניו יורק, כשרוב פניו מכוסות במחמם צוואר. על פי הידיעה בעיתון, ברק צולם בכניסה למסיבה בביתו של אפשטיין, בה השתתפו גם קטינות או נשים צעירות, וניסה להסתיר את פניו במטרה למנוע את זיהויו.

הפרסום היכה גלים ברשתות החברתיות בתוך דקות, כשזמן קצר לאחר מכן צייץ ברק בטוויטר כי יתבע את הצהובון בגין הוצאת דיבה: "דוחה בשאט נפש את הרמיזות המתועבות של העיתון. אכן הייתי בביתו, מעולם לא לקחתי חלק בשום מסיבה/מפגש מהסוג הנרמז. 
מציע לאנשי ״דיילי מייל״, ולכל מי ששיתף איתם פעולה, להכין את כרטיס האשראי. תביעת הדיבה בדרך". כתב ברק. כשהבוקר העלה תמונה שלו מכוסה במעיל גשם וכתב: "מודה, כשקר אני נוהג לכסות את הפרצוף. לא רק בניו יורק. בכל מקום בעולם. עד היום לא חשבתי שזו ידיעה עיתונאית. בקרוב חשיפה של קולקציית הצעיפים".

מוקדם יותר השבוע התייחס ברק לשאלת חברותו עם אפשטיין וטען כי מעולם לא היה במסיבה שארגן: "מעולם לא השתתפתי במסיבה עמו, ומעולם לא נפגשתי איתו בחברת נשים או בנות צעירות". אמר.

ממטה "ישראל דמוקרטית" נמסר: "ברק דוחה בשאט נפש את הרמזים המתועבים המופיעים בכתבה. אין לידיעות המופיעות בכתבה ולנרמז בהן שום שחר. הן מהוות שקר מוחלט. מלבד העובדה שברק מודה שבינואר בניו יורק קר מאוד. הדיילי מייל פרסם כבר בעבר מספר כתבות שקריות מסוג זה, הן לגבי ברק והן לגבי אנשים נוספים. עיתונאים אחרים, שעסקו בפרסומים אלה, לא מצאו שום ראיות לשקרים הללו. ברק יפעל מיידית באמצעות עורכי דינו כדי להגיש תביעת דיבה כנגד הדיילי מייל".

טענה נוספת נגד ברק הקשורה בג'פרי אפשטיין, פרסם אמש העיתונאי דב אלפון בחשבון הטוויטר שלו:

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן