איילת שקד: "עשיתי טעות שחתמתי על חוק ישראל היום"

מתחנפת לנתניהו? יו"ר הימין המאוחד הצהירה בפייסבוק כי עשתה טעות שחתמה על חוק ישראל היום: "כולם עושים טעויות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/08/19 15:29 ו באב התשעט

 איילת שקד: "עשיתי טעות שחתמתי על חוק ישראל היום"
שרת המשפטים איילת שקד, צילום: פלאש 90, נעם רבקין פנטון

יו"ר הימין המאוחד, איילת שקד, ענתה לשאלות הגולשים בפייסבוק לייב. כמה מהם שאלו אותה על תמיכתה ב'חוק ישראל היום', השרה לשעבר השיבה: "לא תמכתי, רק חתמתי על החוק". בהמשך הדברים אמרה שקד: "לחתום על החוק היה טעות. כולם עושים טעויות". 

במאי 2014 עברה בקריאה טרומית הצעת 'חוק ישראל היום' שיזם חבר הכנסת איתן כבל, יחד עם שמונה חברי כנסת נוספים (השרה איילת שקד, ח"כ אילן גילאון, ח"כ אלעזר שטרן, ח"כ לשעבר אריאל אטיאס, ח"כ יואל רזבוזוב, ח"כ יצחק וקנין, ח"כ יצחק כהן וח"כ רוברט אילטוב), האוסר על חלוקת העיתון בחינם. ראש הממשלה נתניהו הפיל את הממשלה דאז, יצא לבחירות חדשות והצעת החוק נמחקה. 

תמיכתה של שקד בחוק רודפת אותה עד היום, כאשר ח"כ לשעבר מיקי רוזנטל (העבודה) צייץ לפני כשבועיים: "מושחתים אני מריח מקילומטרים. לא האמנתי שאיילת שקד היא כזו עד שלא שמעתי אותה במו-אוזני. כאשר ניסיתי לשכנע אותה כשרת המשפטים לתמוך בחוק שלי שישקף לציבור את הפירסום הסמוי, אמרה לי במפורש. ״השתגעת? לא אפגע בידיעות. נוני מתנגד״. לפגוע בציבור אין בעייה. בנוני - חס וחלילה. והנה נוני משלם לה בכתבה מפרגנת במוסף השבת של ״ידיעות אחרונות״. וזה לא המקרה היחיד שבו נתקלתי בהתנהלותה המושחתת. לא רק את ביבי צריך לחקור ולהעמיד לדין, אלא גם את איילת".