האיחוד הלאומי אישרו את ההסכם עם הימין החדש. סמוטריץ' עוקץ את בנט

השר סמוטריץ' העביר במפלגתו את ההחלטה להתאחד עם הימין החדש: "מפלגת האיחוד הלאומי גילתה אחריות מהרגע הראשון"

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/07/19 21:03 כח בתמוז התשעט

האיחוד הלאומי אישרו את ההסכם עם הימין החדש. סמוטריץ' עוקץ את בנט
השר סמוטריץ' בכנס הערב, צילום: ללא

מרכז האיחוד הלאומי התכנס הערב בירושלים ואישר את הסכם הריצה המשותפת עם הימין החדש. כמו כן הסמיך המרכז את יו״ר המפלגה בצלאל סמוטריץ׳ לחתום הסכם גם עם מפלגת עוצמה יהודית תוך שמירה על העקרונות בהסכמים הקיימים ובכפוף לאשור הנהלת המפלגה.

יו״ר האיחוד הלאומי ושר התחבורה ח״כ בצלאל סמוטריץ׳: ״גאה במפלגה הזאת, ושמח באחדות, מפלגת האיחוד הלאומי גילתה אחריות מהרגע הראשון. שמנו את האגו בצד והובלנו את המערכה למען עם ישראל ולמען הימין כולו. בהזדמנות זאת, שוב, אני קורא לחבריי בעוצמה, בואו! אנחנו צריכים אתכם, עם ישראל צריך אתכם. בואו הערב הצטרפו לאחדות וביחד ננצח.״ 

סמוטריץ' גם הוסיף עקיצה לבנט, שעומד בסירובו לא לפנות את המקום החמישי לבן גביר: "היינו מוכנים לתת לעוצמה יהודית את המקום ה-5 אבל לא אפשרי כי אנחנו חתומים על הסכמים מול ראשי המפלגות השותפות לריצה".

ח''כ אופיר סופר בירך גם הוא ואמר: "מברך את חברנו במפלגה על אשרור הסכם האחדות ועכשיו למשימה האמיתית, למקסם את כוחנו למען עם ישראל וגוש הימין."

מנכ״ל המפלגה יהודה ולד סיכם: ״האיחוד הלאומי הוכיח לאורך כל הדרך אחריות לאומית שתאפשר הן שמירה על גוש הימין והן שמירה על ערכי הציונות הדתית ובעז״ה נמשיך ונפעל במחוייבות לדרכנו במהלך הקדנציה הקרובה. פנינו כעת למערכת בחירות מאתגרת בה נביא הישגים משמעותיים״