שקד: "בשורה נפלאה". סמוטריץ': "כולם ויתרו, כולם גילו אחריות"

ראשי המפלגות מגיבים לאיחוד. שר החינוך פרץ: "שמרנו על ייצוג הולם". סמוטריץ': "עכשיו תורם של החברים בעוצמה יהודית לגלות אחריות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/07/19 16:54 כו בתמוז התשעט

שקד: "בשורה נפלאה". סמוטריץ': "כולם ויתרו, כולם גילו אחריות"
סמוטריץ', פרץ, בנט ושקד. יש איחוד?, צילום: אלסטר, פלאש 90, יהונתן סינדל ופלאש 90

מברכים על האיחוד: יו"ר הימין החדש, איילת שקד, בירכה על האיחוד בין המפלגות בימין, והבטיחה כי פניה לחיבורים נוספים: "בשורה נפלאה לגוש הימין. שבועות של מאמצים נשאו כעת פרי. איחדנו את מפלגות הימין לריצה משותפת כדי להבטיח שקולות יקרים לא ילכו אל הפח. בשבועות האחרונים פעלתי לכך מסביב לשעון יחד עם שותפיי לדרך. הצלחנו".

שקד הדגישה כי תנסה לצרף את עוצמה יהודית וזהות: "כעת פניי לחיבורים נוספים. בכוונתי להמשיך במאמצים לאחד גם את עוצמה יהודית וזהות. כולנו צריכים להיות בסיעה אחת גדולה. נמצה את מאמצי האחדות עד הדקה האחרונה".

שר התחבורה ויו"ר האיחוד הלאומי, בצלאל סמוטריץ', כתב: "חתמנו עכשיו על הסכם לריצה משותפת עם הימין החדש. כולם ויתרו. אף אחד לא יצא עם מלא תאוותו בידו. כולם גילו אחריות ועשו את הדבר הנכון לעם ישראל ומדינת ישראל. עכשיו תורם של החברים בעוצמה יהודית לגלות אחריות גם הם ולהצטרף כדי למנוע איבוד קולות ולהביא להקמת ממשלת ימין".

יו"ר הבית היהודי, שר החינוך הרב רפי פרץ: "יש אחדות בימין. שמרנו על ייצוג הולם של הציונות הדתית ברשימה המאוחדת 
רצים יחד מנצחים יחד. יוצאים לדרך".

ח"כ עידית סילמן: "האחדות ניצחה. הקול הנשי והחברתי ניצח. תודה על מאות תגובות מחממות לב בימים האחרונים. הציונות הדתית תמשיך להשמיע את קולה בעוז ובגאון. רצים יחד - מנצחים יחד!".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן