בן גביר לרב פרץ: "הפגישה בינינו מבוטלת. לא אשמש כקלף מיקוח"

על רקע הדיווח כי הרב פרץ צפוי להיפגש עם אחד מראשי עוצמה יהודית כדי להציע לו את המקום הרביעי באיחוד הימין, התקשר אליו בן גביר ואמר: "בשל ההדלפה החמורה שלה לתקשורת. דוחים את ההצעה"

חדשות כיפה משה ויסטוך, מירב כהן, חדשות כיפה 25/07/19 12:36 כב בתמוז התשעט

בן גביר לרב פרץ: "הפגישה בינינו מבוטלת. לא אשמש כקלף מיקוח"
מתיחות באיחוד הימין. סמוטריץ, בן גביר ופרץ, צילום: יחצ

אחד מראשי עוצמה יהודית, איתמר בן גביר, הודיע היום (ה') ליו"ר הבית היהודי הרב רפי פרץ כי הפגישה ביניהם מבוטלת עקב הדלפתה לתקשורת.

"התקשרתי לפני מספר דקות לרב רפי פרץ, והודעתי לו כי אני לא אגיע לפגישה עימו היום בשל ההדלפה החמורה שלה לתקשורת". אמר בן גביר בהודעה לתקשורת.

לדבריו, "אני מבין שמנסים להפוך אותי לקלף מיקוח מול בנט ושקד, אבל אני מבהיר חד משמעית: אני לא קלף מיקוח של אף אחד. בבית היהודי התכוונו להציע לי את המקומות הרביעי והשמיני - אנחנו דוחים את ההצעה. הדרישות שלנו נשארות כפי שהן: המקומות השלישי, השישי התשיעי והשנים עשר".

מוקדם יותר דווח בכאן כי הרב פרץ צפוי היה להיפגש עם בן גביר כדי להציע לו את המקום הרביעי ברשימת איחוד מפלגות הימין, במטרה לסכם על הצטרפותו עוד לפני שייסגרו הפרטים עם שקד ובנט. בן גביר אמר לחדשות כיפה על הפגישה שתוכננה בשעות הצהריים במשרד החינוך כי "בבית היהודי הדליפו את הידיעה על הפגישה כדי להפוך אותי לקלף מיקוח במו"מ עם הימין החדש, לא אתן לזה יד".