ברק על הפרסום בדיילי מייל: "מסע הסתה. שקר וכזב"

יו"ר מפלגת ישראל דמוקרטית התייחס לפרסומים אודות חברותו עם המיליארדר היהודי החשוד בסרסור קטינות: "עלילת דם. אני מנתק כל קשר עם אפשטיין". על נתניהו: "תחתיו עבריין מין ובן זנאי ופרזיט". הליכוד: "גם השקר הזה לא ימלט אותו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/07/19 20:25 יד בתמוז התשעט

ברק על הפרסום בדיילי מייל: "מסע הסתה. שקר וכזב"
הסתבכות או עלילה? ברק, צילום: פלאש 90

יו"ר ישראל דמוקרטית, אהוד ברק, התייחס הערב בכנס השקת קמפיין הבחירות בתל אביב לפרסומים על קשריו עם המיליארד היהודי החשוד בסרסור קטינות, ולפרסום תמונתו בדיילי מייל נכנס לביתו בשעה שנכחו שם נשים נוספות.

זו עלילת דם. שקר וכזב", אמר ברק והוסיף כי "מדובר במסע הסתה שרק מחזק אותי". בהמשך, הוא הצהיר כי חשב שג'פרי אפשטיין, שהורשע בעבר בשידול קטינה לזנות חזר למוטב: "חשבתי שזו מעידה חד פעמית. מרגע זה אני מנתק כל קשר איתו".

בהמשך הוא עבר לתקוף את ראש הממשלה ובני משפחות: "העובדה שתחת נתניהו, עבריין מין שהורחק לצמיתות מהשרות הציבורי ממשיך להיות מקורבו הקרוב ביותר ומרכיב הממשלות שלו - חרפה היא". על יאיר נתניהו אמר כי "העובדה שתחת נתניהו, זנאי ומסית כבנו, זוכה להגנה ציבורית, לחיי פרזיט ולאבטחת שב"כ, חרפה היא".

מהליכוד נמסר בתגובה לדברים כי "גם השקר הזה של אהוד ברק לא ימלט אותו מלהשיב לאזרחי ישראל על השאלה: מה עשה בביתו של שותפו וחברו הפדופיל המורשע ג׳פרי אפשטיין ועל מה ולמה קיבל מהקרן שלו 2.3 מיליון דולר על מחקר שלא היה ולא נברא".