הולכים להופעה של עומר אדם הערב? מד"א דואגת לכם

הצטיידו בכמות גדולה של מים, הימנעו מצפיפות ודוחק, והורידו את יישומון מד"א שלי: המלצות מד"א לקהל בהופעה של עומר אדם הערב בפארק הירקון, אליה צפויים להגיע כחמישים אלף בני אדם

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/07/19 14:30 יד בתמוז התשעט

הולכים להופעה של עומר אדם הערב? מד"א דואגת לכם
אופנוע מד"א, צילום: שחר חזקלוביץ

היום (ד') בערב, תתקיים בפארק הירקון הופעה של הזמר עומר אדם, וצפויים להגיע אליה כחמישים אלף בני אדם. החל בשעות אחר הצהריים, חובשים, פראמדיקים ומגישי עזרה ראשונה של מגן דוד אדום ייפרשו ברחבי מתחם פארק הירקון בתל אביב, על מנת לאבטח רפואית את עשרות אלפי האנשים שיגיעו לצפות בהופעה. כחלק מהיערכות מד"א, יוצבו במקום אמבולנסים, ניידות טיפול נמרץ, ורכבים ייחודיים נוספים של מד"א שמסוגלים להגיע למקומות צרים בתוך שטח הפארק. בנוסף, יוקמו בשטח האירוע מספר מתחמי טיפול של מגן דוד אדום.

עקב גל החום הקיצוני, ועל אף שהשרב צפוי להישבר לקראת ערב, מד"א הוציאה הוראות מיוחדות לקראת ההופעה, במד"א קוראים לקהל שיגיע להופעה להצטייד בכמויות גדולות של מים ולהימנע מצפיפות ומדוחק ככל האפשר. לאלו שמתכוונים להגיע לשטחי הפארק שעות לפני ההופעה, יש לשהות במקומות מוצלים בלבד, להימרח בקרם הגנה, להרבות בשתייה, לחבוש כובע ולא להימצא תחת השמש.

עומר אדם

עומר אדםצילום: פלאש 90

בכל צורך רפואי, יש להזעיק את כוחות מד"א בטלפון החירום 101, או באמצעות יישומון "מד"א שלי", דרכו יכולים החובשים והפראמדיקים של מד"א במוקד ובשטח לאתר את מיקומכם המדויק, גם במקרים בהם שירותי האינטרנט בטלפון אינם פועלים.

מנהל מרחב איילון במד"א, אפי בר: "כמו בכל אבטחה רפואית באירועים גדולים בהם משתתפים עשרות אלפי בני אדם, נערכנו מבעוד מועד בתיאום עם ההפקה, משטרת ישראל והגורמים הרלוונטיים. יותר ממאה חובשים, פראמדיקים ומגישי עזרה ראשונה של מד"א ייקחו חלק באבטחה הרפואית, וערוכים לכל מקרה. אני קורא לבאי ההופעה להרבות בשתייה, להימנע ככל האפשר מצפיפות, ולהוריד את יישומון 'מד"א שלי', באמצעותו ניתן להזעיק בלחיצת כפתור את צוותי מד"א, שיזהו את מיקומכם המדויק, ויגיעו אליכם במהירות".