פרויקט מיוחד: כ-1000 תעודות "נאמן השבת הציבורית" יוענקו לעסקים שומרי שבת

מאות חניכים מתנועת הנוער בני עקיבא החלו בפרויקט מיוחד במסגרתו יחלקו תעודות לבעלי עסקים שסגורים בשבת, במטרה לחזק ולעודד את העסקים שומרי השבת

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/07/19 21:24 יג בתמוז התשעט

פרויקט מיוחד: כ-1000 תעודות "נאמן השבת הציבורית" יוענקו לעסקים שומרי שבת
צילום: ללא

הערב (ג') החל פרויקט מיוחד במסגרתו יוענקו לבעלי עסקים שומרי שבת תעודות מיוחדות- "נאמן השבת הציבורית". במסגרת הפרויקט למען חיזוק השבת הציבורית שמובילה תנועת בני עקיבא יעברו חניכי התנועה אצל עסקים (מסעדות, בתי אוכל ועוד) אשר סוגרים שעריהם בשבת ויעניקו להם את התעודה כפי שהוחלט בוועידת ההנהגה הארצית של התנועה. הערב החל הפרויקט בקניון הנגב בבאר שבע, כאשר יחולקו כ-1000 תעודות לעסקים ב-11 יישובים וערים בדרום. השלב הבא בפרויקט- מחוז ירושלים.

חברי חבריא ב' במחוז דרום של תנועת בני עקיבא החלו היום בפרויקט מיוחד בדרום הארץ במסגרתו יחולקו כ-1000 תעודות "נאמן השבת הציבורית" לעסקים שומרי שבת. מאות חניכים ממחוז דרום בתנועה צפויים לחלק בשבועות הקרובים את התעודות ב-11 ערים ויישובים במקום מגוריהם.

המטרה היא לחזק ולעודד את העסקים שומרי השבת, זאת בהמשך להחלטת ועידת ההנהגה הארצית של התנועה שהתקיימה בשנה שעברה. במסגרת שורת החלטות לעידוד וחיזוק עסקים שומרי שבת הוחלט כי "התנועה תנפיק תעודת "נאמן השבת הציבורית" שתחולק לעסקים שומרי השבת. הענקת התעודות תלווה בפרסום הולם."

לפני שעה קלה החלה הפעילות באופן רשמי כאשר עשרות חניכים מסניפי התנועה בבאר שבע הגיעו לחלק תעודות בקניון הנגב בעיר. החניכים חילקו תעודות למסעדות ועסקים במקום כשהסוחרים ובעלי העסקים בירכו על היוזמה ועל הפעילות התנועתית. בקרוב אף צפוי מחוז ירושלים בתנועה להצטרף לפעילות.

מזכ"ל בני עקיבא יאיר שחל: "החלטת הועידה האחרונה מבחינתנו היא תחילתו של תהליך חשוב בחיזוק שמירת השבת הציבורית בישראל. תעודה זו מסמלת לחברה הישראלית ולבעלי העסקים את החשיבות של ערך שמירת השבת במרחב הציבורי בכלל ובתחום המסחר בפרט."
 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן