יאיר נתניהו זכה בתביעת דיבה

בנו של ראש הממשלה יפוצה על ידי הפעיל החברתי אייבי בנימין ב-20 אלף ש"ח, לאחר שכתב בפייסבוק כי אביו ביקש מראש המוסד להוציא עבורו דרכון בדוי, מטעמי ביטחון, כדי "לשמור על הבן ההולל המסתובב בעולם". בנימין בתגובה: "לא אשלם גרוש"

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 07/07/19 16:42 ד בתמוז התשעט

יאיר נתניהו זכה בתביעת דיבה
יאיר נתניהו, צילום: פלאש 90

ניצחון ליאיר נתניהו. בנו של ראש הממשלה זכה היום (א') בתביעת דיבה שהגיש נגד הפעיל החברתי ואיש מפלגת העבודה, אייבי בנימין. בעקבות דברים שכתב עליו בעמוד הפייסבוק שלו.

השופט אבי שליו פסק שהפרסום של אייבי בנימין מהווה לשון הרע, וכי יש בו כדי לבזות ולפגוע בשמו של יאיר נתניהו. בנימין ישלם לנתניהו פיצוי בגובה 20 אלף שח ובנוסף הוצאות שכר טרחה לעו״ד בגובה 7,500 שח. את נתניהו ייצג עו"ד יוסי כהן, מקורבה של משפחת נתניהו.

נתניהו הגיש תביעה נגד בנימין לבית משפט השלום בתל אביב, לאחר שהאחרון פרסם פוסט בפייסבוק, בו כתב כי ראש הממשלה פנה לראש המוסד, וביקש להוציא דרכון בשם בדוי עבור בנו, מטעמי ביטחון, במטרה "לשמור על הבן ההולל המסתובב בעולם", כפי שכתב בנימין.

אייבי בנימין בתגובה ראשונה: "לא אשלם גרוש"

אייבי בנימין אמר בתגובה, בראיון בתכנית 'הפרקליטים' ברדיו ירושלים: "יאיר נתניהו לא זכה בכלום. הוא הפסיד כסף. אני מנהל את המאבק למען המדינה". והוסיף כי "יאיר נתניהו הוא לשון הרע אחד גדול. אני לא אשלם גרוש".




להורדת הקובץ

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן