פרשת הרב שמואל טל: חגיגות בתורת החיים

לאחר פרסום פסק הדין הערב, פצחו תלמידי הרב טל בישיבת תורת החיים בריקודים. צפו.

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/07/19 00:10 ב בתמוז התשעט

פרשת הרב שמואל טל: חגיגות בתורת החיים
חגיגות בתורת החיים, צילום: צילום מסך

הערב (ה) פורסם פסק הדין בעניינו של הרב שמואל טל.  על פי פסק בית הדין המיוחד, הרב שמואל טל ניהל קשר לא ראוי, הוא יוכל לעמוד בראשות הישיבה אבל לא לתת ייעוץ זוגי. ייאלץ להפסיק להישען על "רוח הקודש". כמו כן, במחשבו של הרב טל לא נמצאו שום קבצים או תמונות שאינן צנועות כפי שנטען. 

לאחר פרסום פסק הדין, פרצו תלמידי הרב טל יחד עם הרב טל בחגיגות בישיבה. הרב טל אמר הערב : "ראשית אני רוצה להודות לקב"ה שהוציא את האמת לאור ושנתן לי בחסדיו כוחות לעמוד בכל התקופה הכל כך קשה שעברנו. בטחנו בה' והאמנו בחסדו ובטובו ובכך שסופה של האמת להתגלות. תודה לאשתי האהובה והיקרה שיחד עברנו את כל התקופה הנוראה הזאת וחיזקנו זה את זו בימי מבחן אלה. תודה למשפחתי האהובה שכל כך תמכה ולתלמידי וידידיי האהובים והיקרים על תמיכתם והרעפת אהבתם".

הרב טל הוסיף, "התקופה הזו פגעה לא רק בי ובמשפחתי אלא בכל תלמידי המוסדות ובוגריה.
אני מודה לבית הדין המיוחד שעל אף הלחצים שהופעלו עליו, פעל ביושרה תורנית ומקצועית והשקיע זמן רב מאד ומאמצים רבים בבירור האמת. אני מודה גם לרבנים שחיזקו את בית הדין."
 
עוד הוסיף הרב: "כעת משהגיע בית הדין המיוחד למסקנה ברורה כי אני יכול להמשיך בהנהגת מוסדות "תורת החיים" אני קורא לכולם להמנע מרכילויות ולשון הרע והוצאות שם רע, ולתת לי, למשפחתי ולתלמידי לאחות את הקרעים ולהתמקד בלימודה של תורה ובחיזוק המוסדות, ונשתדל כולנו בע"ה להרבות אהבה ואחוה ושלום ורעות".