נתקעתם? השר סמוטריץ' זמין בשבילכם

שר התחבורה הנכנס הזמין את הציבור, שנתקע בכבישים בשל ההפגנות, לפנות אליו אישית: "אני ער עד שאחרון הנוסעים שנתקע בשל אירועי היום יעלה על אוטובוס בדרכו הביתה בביטחה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/07/19 09:01 ל בסיון התשעט

נתקעתם? השר סמוטריץ' זמין בשבילכם
עדיין ער? סמוטריץ', צילום: פלאש 90. מרים אלסטר

שר התחבורה החדש, בצלאל סמוטריץ', הזמין את הקהל הרחב לפנות אליו לנייד הפרטי במידה ומישהו עדיין תקוע בדרכים בשל הפגנת בני העדה האתיופית.  

"אם אתם תקועים בתחנות וממתינים לאוטובוס הביתה אתם מוזמנים לשלוח לי הודעת ווצאפ לנייד האישי (0528903771). כל פניה תועבר בע"ה ובלי נדר לחברות האוטובוסים לטיפול. אני ער עד שאחרון הנוסעים שנתקע בשל אירועי היום יעלה על אוטובוס בדרכו הביתה בביטחה", כתב השר בחשבון הטוויטר שלו. 

היוזמה שר סמוטריץ' הגיעו לאחר שבמהלך היום הפגינו בני העדה האתיופית נגד מותו של בן העדה, טקה סולומון ז"ל, על ידי שוטר. המפגינים חסמו כבישים רבים, יידו אבנים ושרפו צמיגים התגובות ליוזמה של השר היו מפרגנות בעיקרן, אך רבים אחרים סברו כי יש במחווה של סמוטריץ' צינית וחוסר התאמה לתפקיד החדש. 

השר החדש הצטרף היום לראשונה לישיבת הקבינט. חבר הכנסת אלי אבידר (ישראל ביתנו) בירך את סמוטריץ' עם כניסתו לתפקיד החדש: "הבוקר אתה תשתתף בפעם הראשונה בישיבת הקבינט. מקווה שתהיה נאמן לדרכך ולא תשלים עם "דיונים מבושלים מראש". רק מזכיר... פינוי ח'אן אל-אחמר, דולרים להאניה, בלוני תבערה ואירועי לילה בגדר. בוא נתחיל באלה לפני שכובשים בחזרה את עזה. בהצלחה ידידי."