לא שורף גשרים: בן גביר מבקש מפעילי עוצמה יהודית לא לתקוף את הרב פרץ

למרות עזיבתו בטונים צורמים, יו"ר עוצמה יהודית פנה לפעילי מפלגתו בבקשה שלא יתקפו אישית את יו"ר הבית היהודי: "יש לנו טענות קשות על התנהלותו, אך הרב רפי הוא לא בוגד, אלא יהודי יקר אוהב ישראל". לחדשות כיפה אמר: "לא יכולתי להסתכל לפעילים שלנו בעיניים"

חדשות כיפה משה ויסטוך, חדשות כיפה 25/06/19 12:52 כב בסיון התשעט

לא שורף גשרים: בן גביר מבקש מפעילי עוצמה יהודית לא לתקוף את הרב פרץ
איתמר בן גביר, צילום: עוצמה יהודית

מספר שעות לאחר שהודיע לרב רפי פרץ על עזיבת מפלגתו את איחוד מפלגות הימין, פנה היום (ג') ראש עוצמה יהודית, איתמר בן גביר, לפעיליו בבקשה שלא יתקפו את יו"ר הבית היהודי באופן אישי

"פעילים יקרים ואהובים", כתב בן גביר, "למרות המחלוקות שלנו עם הרב רפי פרץ ולמרות ההודעה החד-משמעית שמסרנו היום, אבקש מכולכם לא לתקוף אותו באופן אישי. לא צריך להתייחס לרב רפי כבוגד או כאדם שהוא יריב שלנו. בסוף בסוף, למרות הכל, הרב רפי הוא יהודי יקר אוהב ישראל". 

עוד אמר כי "יש לנו טענות קשות נגד ההתנהלות של הבית היהודי, נגד ההתנהלות של הרב רפי, נגד ההתנהגות הלא מוסרית, אבל חשוב להדגיש- אין לנו דבר וחצי דבר נגד הרב רפי באופן אישי. נהפוך הוא".

הרב פרץ | תנ"ך בכותל לתלמידים

הרב פרץ | "התנהלות לא מוסרית"צילום: יוסי זליגר

בשיחה עם חדשות כיפה אמר בן גביר כי הוא לא פוסל שום אפשרות בעתיד לחבור בשנית לבית היהודי: "כל חיבור בפעם הבאה היחס אלינו יצטרך להיות יותר ראוי והגון. לא ניתן שישתמשו בנו ויזרקו. לא יכולתי להסתכל לפעילים שלנו בעיניים. הקש ששבר את גב הגמל היה רצף התנהלות שהעביר לנו מסר שעשינו, נתנו ועכשיו אפשר לוותר עלינו. ככה אי אפשר לעבוד".

הבוקר, שלח בן גביר מכתב לרב פרץ ובו הודיע כי מפלגתו פורשת מאיחוד מפלגות הימין: "לצערנו במהלך כל החודשים האחרונים לא זכינו ליחס הוגן וההתנהלות שלך ושל גורמים בבית היהודי הייתה כמי שמשתמשים וזורקים את עוצמה יהודית".

בסיום המכתב ציין כי "כנראה שהאצילות שלנו הביאה אצלכם לפרשנות שגויה לפיה ניתן להמשיך לדרוך על עוצמה יהודית. בנסיבות אלה לא נוכל לשמש עוד כמקפצה עבור הבית היהודי, ואנו פועלים למען חיבורים אחרים שיחזקו את הכוח של הימין בבחירות הקרובות".