עו"ד אבי חימי נבחר לראשות לשכת עורכי הדין

עו"ד אבי חימי ניצח את עו"ד ציון אמיר, ויהיה ראש לשכת עורכי הדין. שר המשפטים אמיר אוחנה: "סמוך ובטוח שנדע לפעול יחד בשיתוף פעולה, ולהשיב את מערכת המשפט לימי הזוהר שלה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/06/19 12:56 טז בסיון התשעט

עו"ד אבי חימי נבחר לראשות לשכת עורכי הדין
אבי חימי , צילום: פלאש 90

עורך הדין אבי חימי הוא הזוכה במירוץ לראשות לשכת עורכי הדין, ויהיה מחליפו של אפי נווה, שהתפטר בעקבות פרשיותיו הפליליות. חימי נתמך על ידי סיעת 'אמונה במשפט', הנחשבת למייצגת הדתית לאומית במירוץ.

הבחירות לראשות לשכת עורכי הדין התקיימו אמש, ובמהלך ספירת הקולות דווח על אי סדרים. כ-30 אחוזים מעורכי הדין בישראל הצביעו בבחירות.

אבי חימי (60), יליד קרית שמונה, מכהן מאז פרישתו של אפי נווה כראש לשכת עורכי הדין הזמני. הוא תושב ראש העין ובעבר כיהן בה כחבר מועצת העיר. חימי הוא בעל משרד עורכי דין פרטי.

שר המשפטים אמיר אוחנה התקשר לברך את יו״ר לשכת עורכי הדין הנבחר, עו״ד אבי חימי, ואמר לו: "אבי ידידי היקר, הוטלה עליך משימה כבדה על ידי ציבור עורכי הדין. אני סמוך ובטוח שנדע לפעול יחד בשיתוף פעולה, ולהשיב את מערכת המשפט, שלשכת עורכי הדין היא חלק מרכזי בו, לימי הזוהר שלה".
שר המשפטים שוחח גם עם המתמודד עו"ד ציון אמיר, שיבח אותו על ניהול מסע בחירות מכובד וחיזק את ידיו.

שר המשפטים אוחנה עם אבי חימי

שר המשפטים אוחנה עם אבי חימיצילום: נעם רבקין פנטון, פלאש 90

שרת המשפטים לשעבר, איילת שקד, על בחירת עו"ד אבי חימי לתפקיד ראש לשכת עורכי הדין: "אני מברכת את אבי חימי על בחירתו. אני בטוחה שהוא יעשה עבודה חשובה למען עורכי הדין בישראל. קוראת לו להמשיך יחד עם שרי המשפטים במהפכה השמרנית בה התחלתי".

סיעת אמונה במשפט בראשות עורכי הדין יצחק נטוביץ ויוסי ויצמן מברכת את עו"ד אבי חימי -בו תמכה- על בחירתו לכהונת ראש לשכת עורכי הדין: "סיעת אמונה במשפט מביעה סיפוק רב מתוצאות הבחירות ומהפיכתה לאחת מהסיעות הגדולות במועצה הארצית של לשכת עורכי הדין. סיעת אמונה במשפט משוכנעת ששיתוף הפעולה ההדוק עם עו"ד אבי חימי ישיב ללשכת עורכי הדין ולציבור עורכי הדין את האמון וההערכה המקצועית לו הם ראויים". 

סיעת

סיעת 'אמונה במשפט' עם אבי חימיצילום: יח"צ

עו"ד ציון אמיר, שהפסיד בהתמודדות, אמר לאחר פרסום התוצאות: "בתום מסע ארוך, אליו יצאתי בתחושת שליחות ועם רצון עז לפעול למען המקצוע שאני כה אוהב, אני רוצה להודות לאלפי החברים שנרתמו לדרך ולמאבק, וסייעו ותמכו בכל דרך אפשרית כדי לצקת ערכים ללשכה. 
אני מקווה כי ראש הלשכה הנכנס, יתייחס לתפקיד בכובד ראש, ויפעל ללכד את השורות ולשקם את מעמד עורכי הדין וכבוד המקצוע. הצלחתו הכרחית לכולנו, ואני מקווה שיעמוד במשימה בהצלחה רבה. אבי, בהצלחה בדרכך.
בהזדמנות זו, אני רוצה להודות למשפחתי ולצוות האישי שליווה אותי במסע זה, זכיתי בכם".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן