נתניהו: "למצות את מלוא חומרת הדין עם האנס"

ראש הממשלה התייחס לפרשת אונס הילדה בידי פלסטיני, ואמר כי "האונס המזעזע של ילדה קטנה מטלטל את לב כולנו. אני מבקש לחזק את המשפחה". ליברמן תקף: חבל שנתניהו ממשיך לטרפד את חוק עונש מוות למחבלים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/06/19 15:57 יד בסיון התשעט

נתניהו: "למצות את מלוא חומרת הדין עם האנס"
ראש הממשלה נתניהו, צילום: פלאש 90. הדס פרוש

ראש הממשלה נתניהו התייחס היום (ב') לפרשת האונס המזעזע של ילדה בת 7 בידי פלסטיני, נגדו הוגש אישום אמש. נתניהו אמר כי "האונס המזעזע של ילדה קטנה מטלטל את לב כולנו. אני מבקש לחזק את המשפחה. על בתי המשפט למצות את מלא חומרת הדין עם כל מי שאחראי למעשה הנורא הזה".

מוקדם יותר התייחס למקרה יו"ר ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, ולא היסס לנצל את ההזדמנות לתקוף את מדיניותו של ראש הממשלה: "מקרה האונס של הילדה בת ה-7 על ידי פלסטיני גרם לי לזעזוע עמוק" כתב ליברמן. "זו לא פדופיליה, אלא טרור נטו, מהחמורים ביותר ששמעתי עליהם בשנים האחרונות. זה היה פיגוע מתוכנן היטב בילדה קטנה, תמימה וחסרת ישע. זהו בדיוק אחד מהמקרים שבהם לא הייתי מהסס, ודורש מבית המשפט לגזור גזר דין מוות על המחבל הנתעב. 
חבל שרה"מ בנימין נתניהו ממשיך לטרפד את חוק עונש מוות למחבלים, למרות ההתחייבות הכתובה והפומבית שלו".

לא לבחירות, כן לפגיעה בראשי חמאס. השר ליברמן

ליברמןצילום: פלאש 90. הדס פרוש

"כל שהוא רחמן על אכזרים לסוף נעשה אכזר על רחמנים". סיים ליברמן את דבריו ברמיזה עבה לראש הממשלה.

ח"כ שלי יחימוביץ' (העבודה) תקפה בחריפות את תגובת ראש הממשלה וכתבה: "מבחיל ומצמרר הריקוד הציני הלאומני על דמה של ילדה שהייתה קורבן לאונס מזעזע, מפי מי שמושיט אצבע משולשת למרכזי הסיוע שמטפלים באלפי קורבנות. אפס אמפטיה לקורבנות בכל גיל, אפס מעשה. פעם שניה בלבד בכל חייו הפוליטיים (!) שטורח להתייחס לאונס, וגם הקודמת היתה לטובת הסתה לאומנית. חרפה וגועל."