"לא אשקוט עד שייעצרו השותפים למעשה הנורא": בן דהן מגיב לאונס הילדה

סגן שר הביטחון הגיב למקרה האונס המזעזע של הילדה בת ה-7 ואמר: "המילים נעלמות כשנחשפים לזוועה הזו". ח"כ עידית סילמן דורשת להקים צוות חקירה מיוחד שיחקור את האונס

חדשות כיפה גלעד כהן, חדשות כיפה 17/06/19 12:40 יד בסיון התשעט

"לא אשקוט עד שייעצרו השותפים למעשה הנורא": בן דהן מגיב לאונס הילדה
"לא אשקוט" | סגן שר הביטחון, הרב ח"כ אלי בן דהן, צילום: פלאש 90, יונתן סינדל

"המילים נעלמות כשנחשפים לזוועה הזו", כך הגיב סגן שר הביטחון, ח"כ הרב אלי בן דהן למקרה האונס של הילדה בת ה-7. "אני לא אשקוט ומערכת הביטחון לא תשקוט עד שייעצרו השותפים השפלים למעשה הנורא, והצדק עימם ימוצה עד תום".

כפי שפורסם אתמול בחדשות כאן 11, פלסטיני תושב דיר קדיס מואשם בחטיפת, תקיפת ואונס ילדה בת 7. לפי המשטרה, הנאשם פיתה את הילדה להגיע איתו למבנה סמוך שהיה בהליכי בנייה ושם ביצע בה את המעשים החמורים. מעצרו הוארך היום ב-7 ימים. בשבוע הבא יתקיים דיון בבקשה להאריך את מעצרו עד תום ההליכים בתיק האונס, החטיפה והתקיפה.

החקירה התנהלה כשלושה חודשים ונתקלה בקשיים לא מועטים כי עד לאחרונה הפרשה הייתה "מילה שלה כנגד מילה שלו" כי הנאשם הכחיש מכל וכל. מכתב האישום עולה כי הנאשם, שעבד במוסד חינוכי והועסק בנקיון ותחזוקה, הכיר את הילדה במוסד החינוכי וטיפח עימה קשר: במשטרה ציינו כי הנאשם דיבר איתה מעת לעת ונתן לה ממתקים.

חה"כ עידית סילמן דורשת מהשר לביטחון פנים, גלעד ארדן להקים צוות חקירה מיוחד שייבחן את המקרה. "ביממה האחרונה פורסם מקרה אונס מחריד על רקע לאומני. הפרטים שפורסמו קשים ומזעזעים כל לב. ילדה בת שבע שחייה וחיי משפחתה נהרסו לחלוטין. למרות שהמקרה אירע לפני זמן רב, הוא פורסם בעקבות העמדתו לדין של חיית אדם שביצע מעשה נפשע זה. מפרסומי האירוע עולה כי לפושע היו שותפים רבים בביצוע המעשה, חרף זאת אף אחד מהם לא נעצר למרות שחלף זמן רב מאז האירוע. אודה על הקמת צוות חקירה מיוחד (צח"מ) עד לתפיסת כל המעורבים בעניין. לא ייתכן שאנשים אלה יסתובבו באופן חופשי ועל משטרת ישראל וכוחות הביטחון להקצות את כל המשאבים הנדרשים עד שכל השותפים למעשה הנפשע ישלמו את מלוא המחיר".

סילמן הוסיפה וציינה: "אני סבורה כי חובה להחמיר את הענישה והמאבק בהטרדות מיניות בכלל, ובפרט על רקע לאומני. למען יראו ויראו." את מכתבה חתמה סילמן בקריאה: "כל דמי אחותנו זועק מן האדמה".