כתב אישום נגד הנהג שהרג את בני משפחת עטר. יישב בן 7 ל-13 שנים בכלא

במסגרת הסדר טיעון הורשע לורן אנקרי ב"הריגה בקלות דעת ועקיפה בדרך לא פנויה". בפרקליטות יבקשו לגזור עליו 13 שנות מאסר, עורכי דינו ידרשו לא יותר משבע שנים

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/06/19 16:50 ח בסיון התשעט

כתב אישום נגד הנהג שהרג את בני משפחת עטר. יישב בן 7 ל-13 שנים בכלא
רכבם של בני משפחת עטר שנספו בתאונה בים המלח, צילום: דובורת זק"א

בית המשפט המחוזי בבאר שבע אישר את הסדר הטיעון של לורן אנקרי, הנהג שפגע עם רכבו ברכבם של שמונת בני משפחת עטר מפסגות וגרם למותם, בחודש אוקטובר האחרון, בתאונה ליד ים המלח. על פי הסדר הטיעון, אליו הגיעו עורכי דינו של אנקרי עם הפרקליטות, הוא הורשע בהריגה בקלות דעת ועקיפה בדרך לא פנויה.

בפרקליטות צפויים לדרוש לגזור על אנקרי 13 שנות מאסר, בעוד עורכי דינו יבקשו להסתפק בשבע שנים מאחורי הסורגים. על פי כתב האישום המתוקן, לאחר הסדר הטיעון, אנקרי נהג תחת השפעת קנאביס, בניגוד לכתב האישום המקורי בו נכתב כי נהג שיכור תחת השפעת סם. בנוסף, הוסרה מכתב האישום עבירת ההריגה החמורה והוא הורשע בהריגה בלבד.

משפחת עטר ז"ל

משפחת עטר ז"לצילום: באדיבות המשפחה

"הנאשם נטל סיכון בלתי סביר לגרימת התוצאה הקטלנית", נכתב בכתב האישום, "בכך שנהג ברכבו ביודעו שהוא שיכור עקב השימוש בסם המסוכן, ביודעו שהוא מבצע עקיפה כשהדרך אינה פנויה במרחק מספיק כדי לאפשר לו את ביצוע העקיפה ואת המשכת הנסיעה בבטיחות, וכשהוא יודע כי כתוצאה מכל אלו הוא צפוי לגרום לתאונה שבה יקופחו חיי אדם".

בתאונה הקטלנית, שאירעה ביום הבחירות המקומיות בחודש אוקטובר 2018, נהרגו שמונת בני משפחת עטר מפסגות. האב יריב (45), האם שושי (47), וששת ילדיהם: יעקב ישראל (12), עטרת (11), איילה (9), מוריה (7), ידיד (5) ואביגיל (3).