הותרו לפרסום שמות ההרוגים בתאונה בים המלח

יריב ושושי עטר, בשנות ה-40 לחייהם, תושבי פסגות, וששת ילדיהם, הם הנספים בתאונה בכביש 90, סמוך לים המלח. הנהג הפוגע נעצר

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/10/18 21:54 כא בחשון התשעט

הותרו לפרסום שמות ההרוגים בתאונה בים המלח
משפחת עטר ז"ל, צילום: באדיבות המשפחה

אסון כבד נפל על הישוב פסגות שבמטה בנימין. זוג הורים וששת ילדיהם שהיו בדרך לטיול משפחתי בדרום הארץ נספו בתאונת הדרכים שארעה בצהרים ליד ים המלח.

המשפחה שנספתה היא משפחת עטר מהישוב פסגות. יריב בן 45, שושי בת 47, והילדים: יעקב ישראל בן 12, עטרת בת 11, איילה בת 9, מוריה בת 7, ידיד בן 5 ואביגיל בת 3. 

יריב עבד בחברת מחשבים, שושי אשתו מורה לחינוך מיוחד בעמותת קרן אור בירושלים. הילדים למדו בבית הספר היסודי ובגנים בפסגות והבן הבכור למד בישיבה התיכונית מטה בנימין בבית אל. 

משפחת עטר הגיעה לישוב פסגות לפני כ-13 שנים קצת לאחר חתונתם. המשפחה התגוררה בשכונת העי ולפני כשנתיים עלתה לשכונה המרכזית ונטעה את מקומה ביישוב.

בשעה קשה זו היישוב פסגות פועל ללכד את הקהילה והמשפחה המורחבת. עם היוודע דבר האסון, צוות החירום של היישוב התכנס בין היתר כדי לתת מענה נרחב לצרכים הקהילתיים השונים. מצוות היישוב נמסר כי "קהילת פסגות חזקה ומלוכדת ובולטת בחוסן החברתי שלה. אנו פועלים יחד עם גורמי הרווחה והנהגת היישוב כדי לעטוף את המשפחה המורחבת ואת החברים הקרובים".

הערב נערכו כינוסים קהילתיים ביישוב יחד עם הצוותים המקצועיים, רב היישוב ואנשי הרווחה והשירותים החברתיים במועצת בנימין. מועד ההלוויות יפורסם בהמשך.

מוקדם יותר הערב נעצר הנהג שמכוניתו התנגשה חזיתית עם רכבה של משפחת עטר. הנהג, בן 52, המתגורר אף הוא באיזור בנימין, נסע במכונית עם אשתו וביתו, שנפצעה גם היא ומצבה מוגדר כעת בינוני.

עו"ד יינון היימן ועו"ד אביעד חייט, סנגוריו של הנהג שנעצר בחשד להריגת המשפחה בתאונה על כביש 90: ״הנהג חבול, פצוע ומבולבל. הוא נחקר בזמן שבתו מורדמת ומונשמת. בשלב זה לא ברור מי אשם בתאונה. הוא לא זוכר מה בדיוק קרה ואנחנו מקווים שהמשטרה תחקור במהירות."