"לא יהיה מוחמד בבית"ר": אוהדי בית"ר י-ם מאיימים על בעלי הקבוצה

כמה מאוהדי בית"ר ירושלים לא מוכנים לקבל את החתמתו של הקשר, עלי מוחמד בקבוצה. "יצאת למלחמה נגד הקהל", אומרים האוהדים. ראוי לציין: מוחמד הוא אינו ערבי ואינו מוסלמי, אלא אפריקאי נוצרי

חדשות כיפה גלעד כהן, חדשות כיפה 10/06/19 19:57 ז בסיון התשעט

"לא יהיה מוחמד בבית"ר": אוהדי בית"ר י-ם מאיימים על בעלי הקבוצה
עלי מוחמד, שחקן בית"ר ירושלים מהיום, צילום: בית"ר ירושלים

משה חוגג, בעלי בית"ר ירושלים קיבל משעות הצהריים מספר הודעות עם מסר מאיים מכמה אוהדים. הסיבה לאיומים היא החתמתו של שחקן מכבי נתניה בעונה החולפת, על מוחמד במועדון הירושלמי. "לא יהיה מוחמד בבית"ר", כתב אחד האוהדים במסרון לחוגג. חוגג ענה: "האיום שלך לא יעבור בשתיקה".

כיודע, כמה מאוהדי בית"ר ירושלים, ביניהם הארגון 'לה פמיליה', לא חפץ, בלשון המעטה בהחתמת שחקנים ערביים, או מוסלמיים. אולם, מוחמד, על אף שמו המזוהה עם הדת המוסלמית, אינו מוסלמי כלל - אלא נוצרי. בנוסף, מוחמד יליד רפובליקת ניז'ר - באפריקה, כך שבנוסף, הוא אינו ערבי.

במסרונים שקיבל בעלי בית"ר ירושלים, משה חוגג בוואטסאפ נכתב כי לאוהדים יש "קלף מנצח בשרוול". חוגג הגיב: "אדון יקר, האיום שלך לא יעבור בשתיקה. העורך דין שלנו מאוד יעיל. מחר תוגש נגדך תביעה".

כזכור, בעשור הקודם כשבעלי הקבוצה היה האוליגרך, ארקדי גיידמאק, החתים הבעלים שני שחקנים מוסלמים ממוצא צ'צ'ני. רוב האוהדים פעלו נגד ההחתמה של השחקנים הצ'צ'ניים, ולבסוף השחקנים סיימו את דרכם אחרי עונה שיעדיפו לשכוח במועדון הירושלמי.