שר המשפטים אוחנה במצעד הגאווה: "יש כאן מסר של סובלנות"

שר המשפטים הטרי הגיע למצעד הגאווה בירושלים יום לאחר כניסתו לתפקיד. אוחנה אמר כי חשוב שגם קולם של המוחים נגד המצעד יישמע. "כליברל שמאמין בכל ליבו בחופש הביטוי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/06/19 19:49 ג בסיון התשעט

שר המשפטים אוחנה במצעד הגאווה: "יש כאן מסר של סובלנות"
שר המשפטים, אמיר אוחנה, צילום: ללא קרדיט

שר המשפטים החדש, ח"כ אמיר אוחנה (הליכוד) הגיע למצעד הגאווה בירושלים ואף אמר לאנשי תנועת חזון: "חשוב שניתנת לכם הבמה להביע את דעתכם". אוחנה הוא השר ההומו המצוהר הראשון במדינת ישראל, זאת לאחר שנכנס לתפקידו אמש. 

"המצעד הירושלמי הוא חשוב מאוד בעיניי משום שירושלים היא בירת ישראל ומקום מושבם של מוסדות השלטון והמשפט", אמר שר המשפטים הטרי, אמיר אוחנה.

שר המשפטים אמיר אוחנה

שר המשפטים אמיר אוחנהצילום: ללא קרדיט

אוחנה התייחס גם למחאה של תנועת חזון, בה השתתף גם הרב צבי טאו כנגד המצעד ואמר: "כליברל שמאמין בכל ליבו בחופש הביטוי אמרתי לאותה קבוצת מוחים שמחתה נגדי, לא חרדים ולא דתיים, שחשוב שהם הגיעו לשם. אני רק מקווה שזה לא העיב על המסר העיקרי שאמור לצאת מהאירוע הזה. זה לא משנה אם אתה דתי, חילוני, ימני, שמאלני, להט"ב או לא – המסר הוא מסר של סובלנות".

כאמור, כ-1500 מפגינים השתתפו הערב בעצרת לחיזוק המשפחה וקדושת ירושלים, וכנגד מצעד הגאווה בסמוך לכניסה לירושלים. העצרת התקיימה תחת הכותרת "להיות עם נורמלי בארצנו- אומרים כן למשפחה". כזכור, אתמול הורדה עיריית ירושלים על הסרת השלטים עם הכיתוב הנ"ל מהשילוט ברחבי העיר - מחשש להסתה.