הרב צבי טאו הגיע למחות נגד מצעד הגאווה

מאות הגיעו לעצרת נגד מצעד הגאווה ובעד חיזוק המשפחה וקדושת ירושלים, ביניהם גם ראש ישיבת הר המור. חבר מועצת ירושלים אריה קינג: "באנו למחות על חילול ה', הטומאה והתועבה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/06/19 19:00 ג בסיון התשעט

הרב צבי טאו הגיע למחות נגד מצעד הגאווה
הרב צבי טאו בעצרת נגד מצעד הגאווה בירושלים, צילום: חזון

כ-1500 מפגינים השתתפו הערב (ה') בעצרת לחיזוק המשפחה וקדושת ירושלים, וכנגד מצעד הגאווה בסמוך לכניסה לירושלים. העצרת התקיימה תחת הכותרת "להיות עם נורמלי בארצנו- אומרים כן למשפחה". כזכור, אתמול הורדה עיריית ירושלים על הסרת השלטים עם הכיתוב הנ"ל מהשילוט ברחבי העיר - מחשש להסתה.

בעצרת השתתפו, בין היתר הרב צבי ישראל טאו ראש ישיבת הר המור, הרב צבי קוסטינר, ח"כ מוטי יוגב, חבר מועצת העיר ירושלים אריה קינג, רבנים ואישי ציבור נוספים. הרב דרור אריה מתנועת חזון שהנחה את העצרת אמר: "יש פה נוער אמיץ, נורמלי, בריא, שאומר לכל העולם שירושלים עיר הקודש היא עיר שמוציאה לעולם את הבשורה הנצחית שאין תחליף לאבא ואמא! שאבא ואמא שווה משפחה".

הרב אריה הוסיף: "הנוער שלנו האהוב והיקר פועל מלא מרץ, מלא שמחה, מלא אור, ואף אחד לא ישתיק את הקול הבריא והאמיץ, את הזכות הבסיסית שלנו לומר בקול גדול את האמת - אין תחליף לאבא ואמא, ושמפחה יש רק אחת".



ח"כ מוטי יוגב נשא דברים במקום "כשנאמר אבא אמא ילדים, זו האחריות. נולדנו מכבדים את הורינו, כבר את אביך ואת אמך, ואנחנו ממשיכים את החיים, ממשיכים להופיע את מה שניתן לנו. ממשיכים לגלות את הקב"ה בעולם".

מפגינים נגד המצעד ובעד "משפחה נורמלית"

מפגינים נגד המצעד ובעד "משפחה נורמלית"צילום: תנועת חזון

"זו הנורמליות והטבעיות של החיים", הוסיף ח"כ יוגב. "דורות על דורות של אבא, אמא וילדים. אלה החיים הטבעיים. אנחנו כאם במדינת ישראל, מדינה יהודית ודמוקרטית, שני עמודים איתנים, וחובתנו ושליחותינו לחזק את חוסן המשפחה בישראל. מדינת ישראל היא אי של יציבות, ואם בעולם יש תפיסות כאלה ואחרות, הרי שהתורה באה לעשות סדר באי סדר. מגדלור ענק שמאיר את דרכנו. כל תרבות ינקה מאותה נקודה של מתן תורה לעם ישראל. בעז"ה שנזכה להעניק מהאור הגדול הזה לכל ישראל ולעולם כולו. המשך החיים, המשך המשפחות הבריאות, המשך הטבעיות, אבא, אמא וילדים, חיזוק חוסן המשפחה בישראל ובעולם כולו, בעז"ה. חיזקו ואימצו".

מצעד הגאווה 2019 בירושלים

מצעד הגאווה 2019 בירושליםצילום: דוברות משטרת ישראל

הרב צבי קוסטינר, ראש ישיבת מצפה רמון אמר בעצרת דברים נחרצים: "עם ישראל לימד את תרי"ג מצוות את כל עם ישראל. אפילו בני נוח מצווים על המצוות האלו. למה, כי זה הנורמליות של האדם, קל וחומר בן בנו של קל וחומר הנורמליות של עם ישראל, משפחה! יש גנים בהם יש 'כוכב של שבת', לנו יש אבא ואמא של שבת! לא כוכב השבת, לא כוכב הצפון, לא השטויות האלו - אלא אבא ואמא! אין הורה1 והורה 2, מי נתן לכם את זה? ממי קיבלתם את האישור לשטויות האלו? זאת דיקטטורה! כן, דיקטטורה". 

מצעד הגאווה 2019 בירושלים

מצעד הגאווה 2019 בירושליםצילום: דוברות המשטרה

עוד אמר הרב קוסטינר כי עם ישראל אומר את דברו, וכל הזמן מנסים להשתיק אותו. "לא יעזור כלום. התרגלנו מאברהם אבינו, מסירות נפש לש גוף ורוח, אומרים את האמת בכל מקום.  מה זה משפחה? אבא ואמא. הם עושים מצעד גאווה, בחוצפתם השחצנית. תועבת ה', משכבי זכר תועבה. אסור אסור אסור.  אנחנו אומרים בירושלים עיר הקודש - תעיפו את כל הדברים האלה מפה, מכל עיר בארץ ישראל".

אריה קינג חבר מועצת העיר ירושלים השתתף בהפגנה ונשא דברים. קינג מסר כי "אני כאן עם מעל 1000 איש שבאו למחות על חילול ה', הטומאה והתעובה שכרגע מציפה את סמטאות ורחובות ירושלים. מדובר בקמצוץ שצריך לדחות אותו ולהוציא אותו מירושלים וזאת באמצעות האור והתורה של האנשים שכאן. אני מקווה שבשנה הבאה לא נזדקק להפגנה הזו כי הדבר הברור מאליו יקרה והדבר הזה לא יכנס לירושלים".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן