הפרובוקציה של אפרים שמיר: "למה לא שרה"

זמר 'כוורת' לשעבר עורר סערה כשכתב בפייסבוק, לאחר היוודע דבר מותה של נחמה ריבלין ז"ל, "למה לא שרה". הליכוד: "דברים מקוממים הראויים לכל גינוי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/06/19 15:40 א בסיון התשעט

הפרובוקציה של אפרים שמיר: "למה לא שרה"
אפרים שמיר. פוסט מקומם, צילום: משה שי, פלאש 90

הסתה פרובוקטיבית. זמר וגיטריסט להקת 'כוורת' לשעבר, אפרים שמיר, פרסם היום (ג') פוסט בעמוד הפייסבוק שלו, לאחר היוודע דבר מותה של אשת נשיא המדינה, נחמה ריבלין ז"ל, בו כתב "למה לא שרה", בהתייחסו לרעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו.

בהמשך "הבהיר" את דבריו, וכתב: "לכל הצבועים: אל תדברו איתי על מוסר לאחר שבחרתם בראש ממשלה קרימינל שקרן, שרים גנבים, ורבנים עברייני מין ופדופילים,יותר טוב תסתמו!". 

הפוסט של אפרים שמיר

הפוסט של אפרים שמירצילום: צילום מסך

דבריו המזעזעים של שמיר זכו לגל גינויים נרחב. מהליכוד נמסר: "תנועת הליכוד מביעה זעזוע עמוק מאמירתו של אפרים שמיר. דבריו המקוממים ראויים לכל גינוי".

שרת התרבות והספורט מירי רגב כתבה: "דבריו של אפרים שמיר מבחילים. אמנם מדובר באדם שכבר התבטא בעבר בהתבטאויות שערורייתיות אבל הפעם זו כבר ממש חציית קו אדום, שמסיתה כנגד רעיית ראש הממשלה. אני בטוחה שלו אמירה כזו הייתה נאמרת כלפי מישהי מהשמאל, כבר מזמן הייתה נפתחת חקירה פלילית".

סגנית שר החוץ, ציפי חוטובלי, כתבה: "מזעזע בעיני שברגע של אבל לאומי על פטירתה של רעיית הנשיא ריבלין, בוחר אפרים שמיר להפיץ שנאה והסתה כלפי רעיית ראש הממשלה במילים חמורות שטופות שנאה. כל שוחרי האחדות והשלום צריכים להוקיע אמירות מן הסוג הזה, שהם הסתה ושנאת חינם". 

השרה לשוויון חברתי גילה גמליאל התייחסה גם היא לדברי הנאצה שהשמיע אפרים שמיר כנגד רעיית רה"מ שרה נתניהו: "אפרים שמיר שובר שיאים של שפל. מנסה לפלס את דרכו לתודעה הציבורית תוך ניצול זכרה של נחמה ז״ל והפצת דברי שנאה והסתה נגד הגברת נתניהו. אמן אגדי לשעבר שהפך לגזען מסית בהווה. מביך ומביש".