נתניהו ספד לנחמה ריבלין: "נלחמה בגבורה ובתעצומות נפש על חייה"

חברי כנסת ושרים ספדו לאשת הנשיא שהלכה לעולמה בגיל 73. בני גנץ: "נחמה היתה אשה נפלאה, מאירה פנים נוכח כל קושי ומושא להערכת החברה בישראל כולה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/06/19 10:39 א בסיון התשעט

נתניהו ספד לנחמה ריבלין: "נלחמה בגבורה ובתעצומות נפש על חייה"
נחמה וראובן ריבלין, צילום: פלאש 90. קובי גדעון

רבים ספדו לאשת הנשיא, נחמה ריבלין שהלכה לעולמה לארח מאבק קשה במחלת ריאות חשוכת מרפא. ראש הממשלה נתניהו ספד לריבלין: "רעייתי שרה ואני מביעים צער עמוק על פטירתה של רעיית נשיא המדינה נחמה ריבלין ז״ל. כולנו התפללנו לרפואתה במהלך התקופה האחרונה בה נלחמה בגבורה ובתעצומות נפש על חייה. אנחנו שולחים תנחומים מעומק ליבנו לנשיא המדינה ולכל בני משפחתו". 

שרת המשפטים איילת שקד, שמסיימת היום את תפקידה בממשלה ספדה גם היא לנחמה ריבלין: "יחד עם כל אזרחי ישראל אני משתתפת בצערו של נשיא המדינה ראובן ריבלין על פטירת רעייתו נחמה. בני הזוג ריבלין היו דוגמה לזוגיות מופתית ואהבת אמת. זכיתי להכיר את נחמה בשנים האחרונות וגיליתי אישיות לתפארת עם אהבה עצומה למדינה ולאזרחי ישראל. יהיה זכרה ברוך".

יו"ר כחול לבן, בני גנץ הצטער על מותה של אשת הנשיא: "סיעת כחול לבן מרכינה ראש ומשתתפת באבלו של נשיא המדינה ומשפחתו. נחמה היתה אשה נפלאה, מאירה פנים נוכח כל קושי ומושא להערכת החברה בישראל כולה". 

השרה גמליאל ספדה לרעיית הנשיא נחמה ריבלין: "אנו נפרדים בלב כבד מאישה גדולה בפשטותה ופשוטה בגדולתה. נחמה ז"ל מותירה אחריה מורשת גדולה של אהבת אדם, אחדות ישראל וקבלת האחר והשונה. תנחומיי לנשיא ריבלין, שאבידתו אבידת כולנו"

 

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן