ישראל ביתנו: "מצטערים על הסגנון והשפה בתדרוכים היוצאים מלשכת נתניהו"

במפלגתו של ליברמן תקפו את לשכתו של נתניהו על התדרוכים נגדם ואמרו שהם הזהירו כי מבחינתם יש אך ורק הצעה אחת - השלמת החקיקה בקריאה שנייה ושלישית בנוסח זהה לקריאה הראשונה. כל השאר זה ספינים והטעיית הציבור"

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/05/19 15:34 כד באייר התשעט

ישראל ביתנו: "מצטערים על הסגנון והשפה בתדרוכים היוצאים מלשכת נתניהו"
אביגדור ליברמן, צילום: פלאש 90. יונתן זינדל

בישראל ביתנו לא אהבו את דבריהם של הגורמים בליכוד נגד אביגדור ליברמן וטענו כי כל העיסוק סביב מתווה הגיוס וחוסר ההצלחה להקים ממשלה נגוע בהרבה ספינים.

"אנחנו מצטערים על הסגנון והשפה בתדרוכים היוצאים מלשכת רה"מ", אמרו במפלגה וציינו כי. "מהרגע הראשון ישראל ביתנו הזהירה שמבחינתה יש אך ורק הצעה אחת - השלמת החקיקה בקריאה שנייה ושלישית בנוסח זהה לקריאה הראשונה. כל השאר זה ספינים והטעיית הציבור".

מוקדם יותר אמר גורם בליכוד כי ליברמן לא מצטרף לממשלה רק ממניעים אישיים: "המטרה שלו היא לחסל את ראש הממשלה נתניהו כי הוא רוצה לרשת אותו. ליברמן שתמיד עשה דילים עם המפלגות החרדיות, לדוגמה כשסיכל מועמדות של ראש עיר חילוני לירושלים, פתאום מצייר את עצמו כמי שמייצג את הקול החילוני. בשביל כמה מנדטים ותאוות כוח ליברמן גורר מדינה שלמה לבחירות".

ראשי יהדות התורה, סגן שר הבריאות ליצמן, וח"כ גפני תקפו גם הם את שר הביטחון לשעבר ואמר כי "מדובר בבחירות מיותרות שאין בהן כל צורך". לדבריו, יהדות התורה תמשיך לרוץ במתכונתה הנוכחית "במידה וניאלץ ללכת שוב לבחירות בשל התעקשות אביגדור ליברמן ומניעיו הפוליטיים כלפי ראש הממשלה נתניהו, תוך שימוש ציני בחוק הגיוס כביכול".