דוברו של נתניהו: "ליברמן רוצה לחסל את נתניהו"

יונתן אוריך תקף בטוויטר בחריפות את יו"ר ישראל ביתנו על התעקשותו ללכת לבחירות. דברים ברוח דומה אמר גורם בליכוד שטען כי ליברמן לא מוכן להצטרף לממשלת נתניהו מכיוון שהוא "רוצה לרשת אותו"

חדשות כיפה משה ויסטוך, חדשות כיפה 29/05/19 15:09 כד באייר התשעט

דוברו של נתניהו: "ליברמן רוצה לחסל את נתניהו"
החיוכים נמחקו. ליברמן ונתניהו, צילום: פלאש 90. יונתן זינדל

דוברו של ראש הממשלה נתניהו, יונתן אוריך, תקף היום (ד') בטוויטר בחריפות את יו"ר ישראל ביתנו ליברמן וטען כי הוא מנסה להפיל את שלטונו.

"זה לא הגיוס ולא 'העקרונות'. ליברמן רוצה לחסל את נתניהו. כל השאר ספינים", כך צייץ אוריך בתגובה לדיווח על כך שליברמן דחה הצעות פשרה במתווה הגיוס.

אוריך נגד ליברמן

אוריך נגד ליברמןצילום: צילום מסך מטוויטר

דברים ברוח דומה אמר מוקדן יותר גורם בליכוד שאמר כי "ליברמן ממשיך להוליך שולל", אמר הגורם והוסיף כי "הוא אומר על כל הצעה 'אולי נשקול', מושך כמה ימים - ואז דוחה אותה. המטרה שלו היא לחסל את ראש הממשלה נתניהו כי הוא רוצה לרשת אותו".

לדבריו, "ליברמן שתמיד עשה דילים עם המפלגות החרדיות, לדוגמה כשסיכל מועמדות של ראש עיר חילוני לירושלים, פתאום מצייר את עצמו כמי שמייצג את הקול החילוני. בשביל כמה מנדטים ותאוות כוח ליברמן גורר מדינה שלמה לבחירות".

אמש דחה יו"ר ישראל ביתנו את כל הטענות נגדו כאילו הוא מסרב להצטרף לממשלת נתניהו משיקולים אישיים: "ברצוני להדגיש פעם נוספת, אינני איש נוקם ונוטר, ולא מחפש להפיל את ראש הממשלה". בהמשך ציין כי "לישראל ביתנו אין שום כוונה להצטרף לליכוד, לא כחטיבה, לא כבודדים, ולא להיטמע במפלגת השלטון. יחד עם זאת, אין לנו שום כוונה לוותר על העקרונות ועל ההתחייבויות שלנו בפני בוחרינו. לכן, חוק הגיוס הוא לא קפריזה, לא אגו ולא נקמה, אלא מאבני היסוד של המשנה הסדורה שלנו".