יובל המבולבל הורשע בהחזקת סמים

בית משפט השלום בתל אביב הרשיע את כוכב הילדים, יובל שם טוב, המכונה 'יובל המבולבל', בשישה מקרים של החזקת סם, במסגרת עסקת הסדר טיעון. עוד לא התקבלה החלטה לגבי עונשו, והתביעה צפויה לדרוש עבודות שירות ומאסר על תנאי

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/05/19 14:36 א באייר התשעט

יובל המבולבל הורשע בהחזקת סמים
יובל המבולבל , צילום: אילן בשור

בית משפט השלום בתל אביב אישר היום (ב') הסדר טיעון ליובל שם טוב, הלא הוא כוכב הילדים 'יובל המבולבל'. על פי ההסדר, שם טוב יורשע בשישה מקרים של החזקת סמים, והתביעה צפויה לדרוש עבודות שירות ומאסר על תנאי. כך פורסם ב-YNET. 

כזכור, נגד שם טוב הוגש כתב אישום בעבירות של החזקה ושימוש בסמים לצריכה עצמית, ובמקרים נוספים של שימוש בסמים שלא לצריכה עצמית. על פי כתב האישום נגדו, שם טוב רכש קוקאין מספר פעמים בשנים האחרונות מסוחרים באזור תל אביב, בסך של אלפי שקלים. הוא נחקר באזהרה בקיץ האחרון והודה בשימוש בסמים.

שם טוב אמר בחקירתו כי "זה (השימוש בסמים) גרם לי לברוח מהצרות. מתחייב לא להתקרב לזה לעולם. אני את הלקח שלי למדתי". לאחר חקירתו אמר לכלי התקשורת: "אני מצטער על כל מה שעשיתי. אני מתחייב לא להתקרב לזה לעולם. אני מוכן שיהיו עליי מעקבים 24 שעות".
 
עורך דינו של יובל שם טוב, עו"ד ירון ברזילי, מסר בתגובה להסדר הטיעון: "בהסדר הטיעון נמחקו העבירות של החזקת סם שלא לצריכה עצמית. לשמחתי הרבה התביעה קיבלה את הטענות שלנו לגבי הראיות ושינתה את כתב האישום להחזקת סם לצריכה עצמית. לגבי העונש יש מחלוקת בין הצדדים, יובל יישלח לתסקיר שירות מבחן שייבחן את שאלת ההרשעה. נבקש מבית המשפט שיבטל את ההרשעה וישית עליו עבודות לתועלת הציבור. עמדת התביעה מאסר בדרך עבודות שירות וענישה נלווית".