אדלשטיין: ההסלמה - בגלל קיומה של מדינת ישראל

יו"ר הכנסת קיבל את מצטייני הנשיא, ושוחח עמם על הלחימה בדרום: ״ההסלמה לא התפתחה בגלל מחסור בכסף או מצור, אלא בגלל עצם קיומה של מדינת ישראל. אויבנו חוששים מפני חזית אחידה שאנו מציגים עם מדינות ערב באיזור״

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/05/19 12:28 ל בניסן התשעט

אדלשטיין: ההסלמה - בגלל קיומה של מדינת ישראל
אדלשטיין עם החיילים המצטיינים, צילום: יצחק הררי, דוברות הכנסת

הכנסת קיבלה הבוקר (א') בטקס חגיגי את פניהם של 120 החיילות והחיילים שיקבלו ביום העצמאות את אות מצטיין הנשיא. הטקס נערך לראשונה ברחבת המשכן (רחבת וייל) בהשתתפות יו"ר הכנסת יולי יואל אדלשטיין שסקר את שורות החיילים והעניק שי לכל אחד ואחת מהם, כשלצדו מזכירת הכנסת, ירדנה מלר-הורוביץ.

בברכתו לחיילים התייחס יו"ר הכנסת למצב הביטחוני בדרום ואמר: "ההסלמה לא התפתחה בגלל מחסור בכסף או מצור, אלא בגלל עצם קיומה של מדינת ישראל. אויבנו חוששים מפני חזית אחידה שאנו מציגים עם מדינות ערב באזור. הפעולות שכוחות הביטחון מבצעים כבר מאתמול נגד ארגוני הטרור ברצועה ימשכו עד שיושב השקט לאזרחי ישראל". הבטיח אדלשטיין.

מצטייני הנשיא בצילום עם יו"ר הכנסת ואנשי משמר הכנסת

מצטייני הנשיא בצילום עם יו"ר הכנסת ואנשי משמר הכנסתצילום: יצחק הררי, דוברות הכנסת

עוד הוסיף יו"ר הכנסת: "אנו משתתפים בצערה של משפחת אגדי מאשקלון על אובדן אבי המשפחה, ההרוג משה אגדי ז"ל, ומאחלים החלמה מהירה לפצועים בגוף ובנפש. העקשנות שלנו ושלכם החיילים לחתור לניצחון ומצוינות היא שמביאה מדינות שונות באזור לשנות את הכיוון ולחפש קשרים עם מדינת ישראל. תזכרו שנהיה זקוקים לכם גם בעוד 5, 10 ו-20 שנה, לאו דווקא בשדה הקרב אלא בהתנדבות, בקריירה, בלימודים. ומי יודע, אולי ניפגש בהמשך, כשתזכו להיות גם משיאי משואות בטקסי ימי העצמאות".