הרוג מפגיעת רקטה באשקלון. הלחימה נמשכת

הירי אל הדרום לא פסק במשך הלילה, ולראשונה מאז מבצע צוק איתן - הרוג ישראלי. משה אגדי, בן 58 מאשקלון, אב לארבעה, נהרג מפגיעת רסיסים בחזהו. גם בשדרות נרשמה פגיעה ישירה בבית. אחיו של ההרוג: "הוא לא הספיק להגיע למרחב המוגן"

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 05/05/19 08:11 ל בניסן התשעט

הרוג מפגיעת רקטה באשקלון. הלחימה נמשכת
בניין שנפגע מרקטה בקרית גת, צילום: הדס פרוש, פלאש 90

הלחימה בעזה לא פוסקת. למעלה מ-430 שיגורים נרשמו מאז שבת אל שטח ישראל מרצועת עזה, ובמהלך הלילה (א') נרשמו קרוב ל-200. במקביל, צה"ל ממשיך לתקוף מטרות של חמאס ברצועה. והלילה הותקפו כ-60 מטרות, בהם פירי מנהרות ומוצבים של חמאס. כיפת ברזל יירטה עשרות שיגורים, וברצועה נהרגו 10 פלסטינים בתקיפות צה"ל, בהם שישה מחבלי חמאס וג'יהאד אסלאמי. 

בשעה 2:30 התפוצצה רקטה בחצר בית פרטי באשקלון. פרמדיק מד"א מוטי שוב וחובשי מד"א בן טטרו וישראל לוגסי סיפרו: "מיד לאחר האזעקה הזניקו אותנו לבית פרטי שספג פגיעה מרקטה. בכניסה לבית ראינו גבר שוכב מחוסר הכרה לאחר שנפגע בחזה מרסיסים. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני ופינינו אותו לבית חולים בדחיפות תוך המשך טיפול כשמצבו קריטי". בית החולים ברזילי באשקלון מסר, כי הגבר, משה אגדי, בן 58 מאשקלון, הגיע ללא רוח חיים ומותו נקבע בבית החולים. עוד מסרו בברזילי, כי לבית החולים הגיעו במהלך הלילה 14 נפגעי חרדה.

אחיו של ההרוג, שמוליק אגדי, סיפר בראיון ב'כאן' על מות אחיו: "משה יצא לעשן סיגריה בין מטח למטח, ולא הספיק להיכנס למרחב המוגן. ניסו לבצע בו החייאה ראשונית אך בדרך לבית החולים איבדו אותו". הוא הדגיש כי, "הם הקפידו תמיד להיכנס לממ"ד ולהיזהר, הפעם זה תפס אותו בחוץ", וסיפר על משפחתו של אחיו: "ארבעה ילדים - הקטנה בת 13, שעדיין בהלם וכנראה שעדיין לא מעכלת".