אחרי שנה וחצי - ולאחר 98 דיונים, הסתיימה היום (ד') באופן רשמי עדותו של ראש הממשלה בתיקי האלפים. "אני מסיים, אחרי 10 שנים של גיהינום, אין מילה אחרת", אמר נתניהו בסיום העדות.
"אני מסיים, אחרי 10 שנים של גיהינום, אין מילה אחרת"
עוד אמר: "אי אפשר להחזיר את 10 השנים האלה, לא לי, לא למשפחתי ולא למשפחות שנפגעו ונפגעות. להשליך פה איזה רשת ולתפוס בתוכה אנשים בצורה כל כך שקופה ומעוותת. אפשר להביא את האמת ואת הצדק, אז אני מבקש מכם להביא אותם".
סנגורו של נתניהו, עו"ד עמית חדד, הודה לשופטים: "גיליתם אורך רוח והתחשבות. זה לא מובן מאליו. נראה לי שלא יתגעגעו אלינו". ראש הרכב השופטים, השופטת רבקה פרידמן פלדמן, הכריזה: "ובזה תמו הדיונים בבית משפט בתל אביב".