אביה של ארבל יהוד מאשים: "הבת שלי כבר שנה בשבי, נתונה להתעללויות והרעבה"
אביה של החטופה הגיע לישיבה של ועדת הפנים ושם תקף את הסיעות שמצדדות בהמשך המלחמה: "הבת שלי כבר שנה בשבי. שנה שלא החזקתי אותה ביד, לא הרחתי אותה, לא שמעתי את הקול שלה. מישהו יכול לדמיין מצב כזה?"
אוהבים אוכל טוב? הצטרפו עכשיו לקבוצת הוואטסאפ שלנו