מנהיג חמאס, יחיא סינוואר, שלח היום (ב') הודעה לח'ותים ובה בירך אותם על ירי הטיל למרכז הארץ אתמול. ההודעה היא נדירה לאור כך שסינוואר לא פרסם הודעה שכזו במשך זמן רב. בהודעה, סינוואר התייחס לישראל וכתב: "ההתנגדות נמצאת במצב טוב. נשבור את כוח הרצון הפוליטי של האויב כמו ששברנו את כוח הרצון הצבאי שלו".
"הכנו את עצמנו למלחמת התשה ארוכה"
במכתב שפורסם בערוץ הטלגרם הרשמי של חמאס נכתב כי "הכנו את עצמנו למלחמת התשה ארוכה". בנוסף, סינוואר כתב כי מצב הזרוע הצבאית של הארגון טוב, וכי טענות ישראל על כך שהם נמצאים במצב קשה הינן לוחמה פסיכולוגית. לבסוף, מנהיג חמאס הוסיף כי הוא מקווה ששיתוף הפעולה של חמאס, חיזבאללה, הח'ותים והמיליציות בעיראק יביאו לתבוסתה של ישראל.