מאות מפגינים בצמתים מרכזיות ביו"ש: "דין טרור ביהודה ושומרון כדין הטרור בעזה"

מאות תושבי יהודה ושומרון מפגינים בצמתים מרכזיים באזור בדרישה לפעולה נחרצת להבטחת הביטחון. המפגינים נושאים דגלי ישראל וקוראים: "דין טרור ביהודה ושומרון כדין הטרור בעזה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/09/24 20:15 ל באב התשפד

מאות מפגינים בצמתים מרכזיות ביו"ש: "דין טרור ביהודה ושומרון כדין הטרור בעזה"
ההפגנות ביו"ש, צילום: מועצת ישע

ברקע ההסלמה במצב הביטחוני ביהודה ושומרון ופיגועי התופת שסוכלו בשבוע האחרון, עשרות מתושבי יהודה ושומרון יצאו הערב (ג') לצמתים מרכזיים ברחבי האזור, כשהם נושאים דגלי ישראל. המפגינים, קראו לממשלה לפעול באופן נחרץ להשבת הביטחון ליישובים ודורשים: "דין טרור ביהודה ושומרון כדין הטרור בעזה".

ההפגנות

ההפגנות צילום: מועצת ישע

בתקופה האחרונה תושבי יהודה ושומרון סובלים מהסלמה לא פוסקת כשבשבוע האחרון סוכלו 3 פיגועי תופת עם רכבים ממולכדים. בפיגוע ירי קטלני שאירע בתחילת השבוע נהרגו 3 שוטרים, ולאחר פיגוע הירי ראש מועצת יש"ע, ישראל גנץ אמר: "ממשלת ישראל וצה"ל צריכים לפעול בהתאם: השמדה מוחלטת של תשתיות הטרור ביו"ש. דין יו"ש כדין עזה".

"הפיגוע הקשה הוא עדות נוספת להסלמה החמורה שמתרחשת"

עוד אמר ישראל גנץ: "הפיגוע הקשה הבוקר בתרקומיא הוא עדות נוספת להסלמה החמורה שמתרחשת ביהודה ושומרון. אנו שבים ואומרים: המערכה נגד ישראל ביהודה ושומרון היא איראנית ויש להתייחס אליה ככזאת. ביהודה ושומרון מתחוללת מלחמה".

ראש מועצת גוש עציון ירון רוזנטל הוסיף ואמר⁩: "לצערנו גם הבוקר אנחנו חווים פיגוע קשה על אוטובוס באזור תרקומיא, שמצטרף למכוניות התופת בשבת ולמטען שהופעל בשבוע שעבר במזרח גוש עציון. חייבים להקדים ולצאת למבצע טיהור קיני הטרור בנפת חברון והסביבה. אסור שהטרור ירים ראש. אני שולח רפואה שלמה לפצועים ומחזק את לוחמי ומפקדי צה"ל שלוחמים בגבורה".