אשת הטלוויזיה והמגישה יעל בר זוהר העלתה בחשבון האינסטגרם שלה סטורי בו שיתפה כי חלתה בקורונה. תוך שהיא מציגה את בדיקת הקורונה החיובית שבידה, כתבה: "לא יאומן. מה יש לקורונה הזאת ממני? קרציה תעזבי אותי כבר. פעם חמישית, תניחי לי". לנו רק נותר לאחל ליעל בר זוהר רפואה שלימה והחלמה מהירה.
בבקשה תשמע את תפילתנו
למרות שהיא חולה, המשיכה בר זוהר בסטורי נוסף הפעם ברוח אופטימית לכבוד חודש אלול ושיתפה תפילה לאור המצב: "עכשיו גיליתי שאנחנו בחודש אלול. חודש של סליחות. של תפילות. של התקרבות לאלו-הים. אמן שיתגלה אלינו החודש ונראה ניסים גלויים ואת האחים והאחיות שלנו בבית שלהם. אמן אמן אמן. בבקשה תשמע את תפילתנו".