נמל התעופה בן גוריון: תייר ארגנטינאי נתפס היום (ה') על ידי בודקי המכס, כאשר על פי החשד ניסה להבריח רצועות זהב במשקל כולל של 1.5 קילוגרם ובשווי מוערך של כ-440 אלף שקלים. התייר נתפס באולם הנוסעים של נתב"ג כשניסה להבריח את רצועות הזהב שצופו בכסף ונתפרו לתיקי צד על מנת להסוות אותן ולהתחמק מבדיקה.
-
עוד באותו נושא32 טון של אבטיחים הושמדו בידי משרד החקלאות - זו הסיבה
12/05/24 12:28
ציפוי רשלני בצבע כסף
התייר, שעבר במסלול הירוק באולם הנוסעים, הופנה לבדיקה שם נמצא כי בכבודתו רצועות ממתכת בצבע כסף המחוברות לתיקים. הרצועות, שנראו מצופות ברשלנות, החשידו את בודקי המכס ובדיקה מעמיקה העלתה כי מדובר ברצועות או שרשראות זהב. על פי החשד הנוסע ציפה את שרשראות הזהב בצבע כסף ותפר אותן לתיקי צד במטרה להכניס אותן לארץ לצורך התכה, וזאת על מנת להתחמק מבדיקה ותשלום מס.