הרב יוסף מעורר סערה נוספת: "השופטים אהבלים. שהקב"ה ייתן להם שכל"

באירוע הדלקה בירושלים תקף הרב הראשי את שופטי בג"צ על החלטתם בעניין הגיוס וכינה אותם "אהבלים". בהמשך אף רמז כי החרדים יחברו לממשלת שמאל אם זו תקום: "ואז מה שנרצה יתנו לנו. בימין עושים לנו כל הזמן צרות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/05/24 21:21 יח באייר התשפד

הרב יוסף מעורר סערה נוספת: "השופטים אהבלים. שהקב"ה ייתן להם שכל"
הרב יוסף, צילום: פלאש 90. דוד כהן

הרב הראשי לישראל וחתן פרס ישראל, הרב יצחק יוסף, נתפס הערב (א') באמירה שערורייתית נוספת, והפעם נגד שופטי בג"צ, וכן רמז לממשלת שמאל - חרדים עתידים. הרב יוסף, שתועד לאחרונה באמירות מעוררות מחלוקת רבות, כינה את שופטי בג"צ באירוע הדלקה הערב בירושלים "אהבלים".

"בימים כתיקונם היו צריכים לפרוש מהממשלה"

"אלה השופטים האהבלים האלו, במקום שיתנו יותר כסף לישיבות, נותנים גרושים לאברכים" התייחס הרב לבג"צ חוק הגיוס. "במקום שיעלו את זה, הלכו וקיצצו, כבר כמעט חודשיים אין כסף לעולם הישיבות. איפה השכל שלכם? נמצאים במצב כזה קשה, במצב של מלחמה צריך זכויות לעם ישראל. במקום לחזק את זה, אתם כורתים את הענף שיושבים עליו"

עוד הוא המשיך ורמז לממשלת שמאל-חרדים עתידית: "התורה שלנו מסייעת לחיילים שלנו, לכל הפצועים. אם הקדוש ברוך הוא ייתן להם שכל, יחזירו בחזרה את כל התקציבים. בימים כתיקונם היו צריכים לפרוש מהממשלה, איזו ממשלה זו? הם מחכים שילכו לממשלה עם השמאל ואז מה שנרצה יתנו לנו בשעה שבימין עושים לנו כל הזמן צרות".