דובר צה"ל על סרטון חטיפת התצפיתניות: "עלינו לספק תשובות למשפחות"

ראש הממשלה נתניהו ערך ביקור בפיקוד הצפון וקיבל סקירה מבצעית מהאלוף אורי גורדין. "אנחנו פועלים כל הזמן בחזית הצפון - יש לנו תכניות מפורטות, חשובות, אפילו מפתיעות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/05/24 18:06 טו באייר התשפד

דובר צה"ל על סרטון חטיפת התצפיתניות: "עלינו לספק תשובות למשפחות"
צילום: דובר צה"ל

לאחר שפורסם סרטון חטיפת התצפיתניות, דובר צה"ל דניאל הגרי מסר היום הצהרה לתקשורת בה אמר: "נכשלנו בהגנה על התצפיתניות, עלינו לספק תשובה קודם כל למשפחות, ולאחר מכן לציבור. לא נוותר עד שתשובו אלינו. אנחנו נלחמים ונמשיך להילחם להשיב את החטופים הביתה מהר ככל הניתן".

תיעוד חטיפת התצפיתניות בבסיס נחל עוז

תיעוד חטיפת התצפיתניות בבסיס נחל עוז, צילום: ללא

מוקדם יותר היום, ראש הממשלה בנימין נתניהו ערך ביקור בפיקוד הצפון. במהלך הביקור, ראש הממשלה קיבל סקירה מבצעית ממפקד פיקוד צפון אלוף אורי גורדין על הפעילות ההתקפית וההגנתית הענפה בגזרה. בנוסף, ראש הממשלה שוחח עם אלוף הפיקוד ומפקדי האוגדות על התכניות המבצעיות המפורטות בזירה, ושמע על הנחישות בקרב האוגדות לפעול ככל שנדרש להשבת תושבי הצפון לבתיהם בביטחון.

נתניהו בפגישה

נתניהו בפגישה צילום: מעיין טואף/לע"מ

נתניהו: "יש לנו תוכניות מפורטות ומפתיעות"

נתניהו ציין כי כוחותינו פועלים כל הזמן בחזית הצפון: "עד עכשיו חיסלנו מאות פעילי חיזבאללה, ועוד היד נטויה - גם היום. אני קיבלתי עכשיו סקירה מאלוף פיקוד הצפון, ושוחחתי גם עם מפקדי האוגדות. יש לנו תכניות מפורטות, חשובות, אפילו מפתיעות".

עוד הוסיף ראש הממשלה: "אינני משתף את האויב בתכניות הללו, שנועדו לעשות שני דברים: א׳ - להחזיר את הביטחון לצפון, ושנית - להחזיר את התושבים בבטחה לבתיהם. אנחנו נחושים להשיג את שני הדברים גם יחד".