גלנט מול חופי עזה: "עושים הכל כדי להחזיר את החטופים"

שר הביטחון גלנט נפגש עם כוחות חיל הים סמוך לחופי עזה: "מוסיפים כוחות מהאוויר ומהקרקע ברפיח - במקביל לשלילת היכולות הצבאיות אנו עושים הכל כדי ליצור את התנאים להשבת החטופים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/05/24 16:19 טו באייר התשפד

גלנט מול חופי עזה: "עושים הכל כדי להחזיר את החטופים"
גלנט עם הלוחמים, צילום: משרד הביטחון

שר הביטחון יואב גלנט, הפליג היום עם כוחות חיל הים לחופי עזה וקיבל סקירות על המאמצים המבצעיים וההומניטריים בזירה הימית. "אנחנו מחזקים את המאמץ שלנו מול רפיח, הפעולה הזאת תלך ותתגבר, עוד כוחות מהקרקע, עוד כוחות מהאוויר, ואנחנו נגיע למטרות שלנו".

"המטרות - להכות קשה את חמאס וליצור תנאים על מנת להחזיר את החטופים אל ביתם"

"אנחנו מחזקים את המאמץ שלנו מול רפיח", אמר גלנט, "הפעולה הזאת תלך ותתגבר, עוד כוחות מהקרקע, עוד כוחות מהאוויר, ואנחנו נגיע למטרות שלנו - להכות קשה מאוד את החמאס, לשלול את היכולות הצבאיות שלו, להביא לכך שאנחנו יוצרים את כל התנאים על מנת להחזיר את החטופים אל ביתם, זה דבר חשוב, זה נושא מרכזי עבורנו ואנחנו נעשה כל מאמץ על מנת ליישם אותו בכל הדרכים".

גלנט עם הלוחמים

גלנט עם הלוחמים צילום: משרד הביטחון

גלנט: "המאמץ ההומניטרי מתבצע בצורה מצוינת"

שר הביטחון גלנט אמר על סיפון ה"דבורה": "יצאתי הבוקר, יחד עם מפקדים וקצינים מחיל הים, על מנת לסייר מול חופי עזה ולבחון את המאמץ המבצעי וגם את המאמץ ההומניטרי שמתרחש דרך הים. הפעולה הזאת מתבצעת בצורה מצוינת, בשיתוף פעולה הדוק עם כוחות היבשה והאוויר וההתרשמות היא שהדברים עובדים כפי שצריך".