"אנסנו אותה ואז אבא רצח אותה": תיאור הזוועה של המחבלים בחקירה

מחבלי נח'בה שנתפסו במהלך התמרון הקרקעי של צה"ל ברצועה סיפרו בחקירתם על האונס השיטתי שביצעו בקיבוץ ניר עוז בעוטף בבוקר שמחת תורה. "אבא אנס, ואז אני, ואז בן הדוד שלי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/05/24 15:58 טו באייר התשפד

"אנסנו אותה ואז אבא רצח אותה": תיאור הזוועה של המחבלים בחקירה
מתוך חקירת אחראי ההגנה על מרחב עזה בחמאס, צילום: דובר צה"ל, צילום מסך

פני הרוע: כמעט שמונה חודשים חלפו מאז אותו בוקר באוקטובר, וסיפורי הזוועות לא מפסיקים להחריד אותנו. בתיעוד חקירתם של מחבלי נח'בה שהגיע לעיתון ה"דיילי מייל" הבריטי, עולה תיאור הפשעים המיניים האיומים שביצעו בתושבי העוטף.

"האישה לבשה מכנס ג'ינס קצר. איימתי עליה ברובה ודרשתי שתתפשט"

ג'מאל חוסיין אחמד ראדי, מחבל בן 47, הגיע יחד עם עבדאללה, בנו בן ה-18 לקיבוץ ניר עוז. הוא תיאר בקור רוח את הזוועות שביצע: "בכל בית שבו מצאנו מישהו, או שרצחנו אותם או חטפנו אותם. באחד הבתים אנסתי אישה. היא צרחה ובכתה, ואני עשיתי את מה שעשיתי: אנסתי אותה. האישה לבשה מכנס ג'ינס קצר. איימתי עליה ברובה ודרשתי שתתפשט. לא יודע מה קרה איתה אחר כך: הייתי שם רבע שעה והלכתי".

בנו עבדאללה המשיך ותיאר: "הוא אנס אותה, אחר כך אני עשיתי (זאת), אחר כך בן דוד שלי, ואז כשעזבנו, אבא רצח אותה. אנסנו עוד צעירה לפני זה. אני רצחתי שני אנשים, אנסתי עוד שתיים, ופרצתי לתוך חמישה בתים". השניים נתפסו במהלך התמרון הקרקעי בצה"ל והובאו לחקירת גופי הביטחון בישראל.

חקירת מחבלי חמאס בישראל