החטוף ליאור רודאיף נרצח ב-7 באוקטובר וגופתו מוחזקת בעזה

ליאור רודאיף בן ה-61 נרצח בשמחת תורה וגופתו נחטפה לעזה על ידי מחבלי חמאס. ליאור ז"ל הותיר אחריו אישה, ארבעה ילדים ושלושה נכדים. אשתו כתבה רק הבוקר: "איש אהוב שלי תחזיק מעמד. לא מאבדים תקווה לרגע"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/05/24 21:29 כט בניסן התשפד

החטוף ליאור רודאיף נרצח ב-7 באוקטובר וגופתו מוחזקת בעזה
ליאור רודאיף ז"ל, צילום: מטה משפחות החטופים

מטה משפחות החטופים הודיע הערב (ג') שהחטוף ליאור רודאיף ז"ל נרצח ב-7 באוקטובר וכי גופתו נחטפה לעזה על ידי מחבלי חמאס. ליאור רודאיף ז"ל היה נשוי ליפה ב-38 השנים האחרונות, והוא אבא לנעם, נדב, בר ובן, סבא לתומר, דגן ושי.

התנדב כנהג אמבולנס 40 שנה

מהמטה נמסר "ליאור רודאיף בן ה- 61, היה איש של נתינה ולב ענק לכל סובביו, ובמשך 40 שנה התנדב כנהג אמבולנס באשכול, לכל מקום תמיד התנדב ראשון והושיט יד לכל. היה ארגנטינאי בנשמה, רוכב אופניים מושבע ומעריץ את שלמה ארצי".

רק הבוקר כתבה אשתו יפה בגעגוע בעמוד הפייסבוק שלה: "רוצה את ליאור בבית! חודש מורכב, אבא שלך תכף חוגג יום הולדת 89, דגן תכף חוגג 5, ושי כבר בת חודשיים! חסרות לנו האנרגיות שלך, חסרים לנו המפגשים המשפחתיים, כי שום דבר בלעדיך לא אותו דבר. חוסר הידיעה כל כך הרבה זמן, 214 יום, 7 חודשים, לכל הדעות זה הרבה יותר מידי זמן, ולאף אחד אין תשובות לתת, מדינת ישראל החזקה, המודיעין ה'מצויין' איפה אתם? איך זה יתכן? איש אהוב שלי תחזיק מעמד, אנחנו לא מאבדים תקווה לרגע, ונמשיך להילחם עד שתחזור, געגועים".

כזכור, 132 חטופים עדיין מוחזקים בעזה, ובימים אלה מתנהלות שיחות אינטנסיביות על עסקת חטופים חדשה בה יוחזרו חלק מהחטופים. היום שלחה ישראל משלחת לקהיר לדון במתווה שהציע חמאס לעסקה, ובבית הלבן אופטימיים: "ניתוח של עמדות שני הצדדים רומז שהם יכולים לסגור את הפערים שנותרו".