עוד שם ברשימה הארוכה כוכב יומני הערפד ישיא משואה ביום העצמאות

רשימת משיאי המשואות בטקס בהר הרצל הולכת ומתארכת. רגב הודיעה כי השחקן האוסטרלי נת'ניאל בוזוליץ' ישיא את משואת חזית ההסברה יחד עם יוסף חדאד ואלה קינן

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/05/24 16:22 כט בניסן התשפד

כוכב יומני הערפד ישיא משואה ביום העצמאות
נת'ניאל בוזוליץ', ישיא משואה, צילום: CC BY-SA 2.5, Anastasiarasputin

נותנים כבוד גם לאזרחים זרים: שרת התחבורה מירי רגב בחרה בשחקן הבינלאומי נת'ניאל (נייט) בוזוליץ' להשיא את משואת חזית ההסברה יחד עם יוסף חדאד ואלה קינן, אשר עם פרוץ המלחמה הוא הגיע לביקור הזדהות בישראל.

כוכב יומני הערפד מנגיש למיליוני העוקבים את האמת על ישראל

נת'ניאל בוזוליץ' הוא שחקן טלוויזיה ומשפיען אוסטרלי, תומך נלהב של מדינת ישראל. עמוד האינסטגרם הפופולרי שלו מנגיש למיליוני עוקבים את סיפורה של ישראל ואת נקודת המבט הישראלית. במהלך ביקורו פרסם בעמוד האינסטגרם שלו פוסטים רבים בנושא הטרור הפלסטיני וטבח השבעה באוקטובר ברשתות החברתיות, ואף התראיין על כך בתקשורת הישראלית. בוזוליץ' בן ה-40 גילם את דמותו של קול מייקלסון בסדרה הדרמה העל-טבעית יומני הערפד. עבורו זו לא הפעם הראשונה בה הוא מביע תמיכה בישראל, ואף במבצעים קודמים בעזה דוגמת שומר החומות לקח חלק בהסברה למען העם היהודי.

יום העצמאות שנה שעברה

יום העצמאות שנה שעברה, צילום: Wisam Hashlamoun,Flash90

בימים האחרונים הולכת ומתארכת רשימת משיאי המשואות שישתתפו בטקס בהר הרצל בירושלים. בין המשתתפים הרבים אפשר למנות את החיילת המשוחררת אורי מגידיש, איריס חיים ,עזרא יכין, עברי לידר, רביב כנר וחיים אוליאל.