מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

גיבורה: החטופה מבארי התגייסה לצה"ל | צפו בתמונות המרגשות

סגירת מעגל: נגה וייס שנחטפה במתקפה הרצחנית מביתה בבארי התגייסה לצה"ל. וייס ושוחררה עם אמה במסגרת הפעימה השנייה של שחרור החטופים | צפו בתמונות המרגשות מגיוסה

חדשות כיפה חיים גרבי, חדשות כיפה 06/05/24 16:38 כח בניסן התשפד

גיבורה: החטופה מבארי התגייסה לצה"ל | צפו בתמונות המרגשות
נגה וייס, צילום: חמאס, צילום מסך

נוגה וייס, שנחטפה במתקפה הרצחנית-7 באוקטובר מביתה בבארי התגייסה היום (ב') לקורס מש"קיות ת"ש בצה"ל. וייס נחטפה יחד יחד עם אימה, שירי וייס, והשתיים שוחררו במסגרת הפעימה השנייה של שחרור החטופים.

מתגייסת, נוגה וייס

מתגייסת, נוגה וייס צילום: דובר צה"ל

נגה וייס

נגה וייס צילום: דובר צה"ל

"נכנסת אישה מחופשת לערבייה ואני קולטת שזאת אמא שלי. חשבתי שרצחו אותה"

בעבר חשפה וייס בריאיון לערוץ 12 את סיפורה האישי מהשבי. בעדות סיפרה וייס כי אחד משוביה אמר שיתחתן איתה, ולצורך כך אפילו איחדו אותה עם אמה שירי - אותה החשיבה למתה. "אחד החמאסניקים אמר שהוא אוהב אותי, שהוא רוצה להתחתן איתי ושהוא הביא את אמא בשבילי כדי שהיא תאשר לו שנתחתן", סיפרה. "נכנסת אישה מחופשת לערבייה ואני קולטת שזאת אמא שלי. חשבתי שרצחו אותה, חשבתי שאני לבד. פתאום היא חיה ואני לא לבד". לדבריה, "הוא הביא טבעת ביום ה-14, ואני נשארתי איתו עד היום ה-50. הוא אמר שכולם חוזרים הביתה ואני נשארת כדי לגדל את הילדים שלו".

"אמא אמרה לי להיכנס מתחת למיטה, היא חשבה שיבואו ויירו בה ישר ויעזבו"

בנוסף, וייס שחזרה את יום החטיפה: "הם מתחילים לירות על הדלת, משהו כמו 40 יריות עד שהם מצליחים להיכנס. אנחנו רואות את השיחות בוואטסאפ ומבינות מה קורה. אנשים כותבים שהבית שלהם נשרף ומפסיקים לענות. אמא אמרה לי להיכנס מתחת למיטה, היא חשבה שיבואו ויירו בה ישר ויעזבו. נכנסתי מתחת למיטה, הם באו וחטפו אותה. ראיתי הכל. אחרי שהם מוציאים אותה, הכלב יצא איתה ושמעתי יריות, בכלל חשבתי שהיא נרצחה ולא נחטפה".