ברק רביד בפרגון נדיר לנתניהו: הלך נגד הבייס שלו

בעקבות ההחלטה של נתניהו לאשר ביקורים אצל מחבלי נוח'בה, העיתונאי הבכיר מנתח: "מניעת הביקורים לא הייתה עוזרת לחטופים והייתה מביאה על ישראל אמברגו נשק של בריטניה שהיה הופך לאמברגו נשק כלל אירופי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/04/24 09:51 יח בניסן התשפד

ברק רביד בפרגון נדיר לנתניהו: הלך נגד הבייס שלו
ברד רביד, ביקורת על התקשורת הישראלית, צילום: CC BY-SA 2.0, Heinrich-Böll-Stiftung from Berlin, Deutschland

הקבינט הבטחוני, אישר אמש (ה') את הצעת ראש הממשלה ובריטניה לפיה שופט ישראלי ושני משקיפים זרים יורשו לבקר את מחבלי הנוח'בה שיושבים בכלא הישראלי. מי שבחר לעקוץ את נתניהו על האישור החריג הוא הכתב המדיני של חדשות 12, ירון אברהם, שהגיב בציניות לתדרוכים מלשכת נתניהו.

"מניעת הביקורים לא הייתה עוזרת לחטופים"

"בלשכת ראש הממשלה מתדרכים על 'סך הכל בדיקות אקראיות ומדגמיות' למחבלי הנוחבה בכלא. נשמח לבדיקות אקראיות ומדגמיות של חטופי הנובה בשבי. ועוד לא אמרנו מילה על מה הם היו עושים לכל ממשלה אחרת שהייתה מקבלת החלטה דומה. מדגמי ואקראי זה בטוח לא היה", כתב אברהם בציניות.

ברק רביד השיב לו: "זה נכון שאם ממשלה אחרת הייתה עושה זאת נתניהו היה שורף את המדינה, אבל לשם שינוי הוא עשה את הדבר הנכון מבחינת הביטחון הלאומי של ישראל ולא מבחינת הבייס שלו. מניעת הביקורים לא הייתה עוזרת לחטופים והייתה מביאה על ישראל אמברגו נשק של בריטניה שהיה הופך לאמברגו נשק כלל אירופי".