מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

הכתבים הסרוגים נגד חברת הכנסת מהימין: "כפוית טובה"

ח"כ מעוצמה יהודית, לימור סון הר מלך, פרסמה פוסט בו היא מציינת כמה רע עשה אלוף פיקוד מרכז יהודה פוקס וכמה היא שמחה שהוא עוזב את תפקידו, מגוון כתבים מהציבור הדתי תקפו אותה: "כפוית טובה, דואג לביטחונך יומם וליל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/04/24 19:37 טז בניסן התשפד

הכתבים הסרוגים נגד חברת הכנסת מהימין: "כפוית טובה"
לימור סון הר מלך, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

לפני יומיים הודיע אלוף פיקוד מרכז, יהודה פוקס כי הוא עתיד לפרוש מתפקידו בצה"ל בחודשים הקרובים.לטלוף פוקס יש יחסית מורכבים עם המתנחלים ביהודה ושומרון שנמצאים תחת פיקודו כבר שנים ארוכות, כאשר רק לפני חודשיים המדינה סערה בעקבות תרגיל שהתקיים באיו"ש, בו בהנחיית האלוף פוקס תורגל תרחיש בו מתנחלים חוטפים פלסטיני:

חברת הכנסת לימור סון הר מלך ממפלגת עוצמה יהודית פרסמה ציוץ על הפרישה של פוקס, בו הטיחה מילים קשות באלוף: "סוף סוף ואחרי שחשבנו שזה כבר לא יקרה לעולם האלוף פוקס מקבל החלטה נכונה לפרוש מתפקידו" פתחה סון הר מלך את דבריה.

"האלוף שקידם הכי הרבה את רעיון המדינה הפלסטינית ושהנזקים שגרם למפעל ההתיישבות עוד ידובר בהם רבות"

סון הר מלך המשיכה וכתבה כי: "האלוף, שהיה ממובילי הקונספציה, שראה בהתיישבות אויב ובערביי יו"ש פרטנר, שהיה מפקד אוגדת עזה והגה את מדיניות ההכלה של פרעות על הגדר - הכלה שהתבררה כאסונית גם באירועי ה7.10 וגם בפיגוע בו נרצח בראל חדריה שמואלי הי"ד, האלוף שמקפיד אחרי כל רצח יהודים להוציא צו מעצר מינהלי נגד יהודים, האלוף שבתקופתו צירי יהודה ושומרון הפכו לצירי מוות ולעומת זאת איפשר השתוללות והשתלטות מסוכנת של בניה בלתי חוקית של ערבים, האלוף שקידם הכי הרבה את רעיון המדינה הפלסטינית ושהנזקים שגרם למפעל ההתיישבות עוד ידובר בהם רבות. הוא אומנם קיבל את ההחלטה הנכונה, אבל זה לא ישנה הרבה אם במקומו ימונו כאלו בצלמו ובדמותו".

"מועמדת חזקה לציוץ הכי מגעיל וכפוי טובה של החודש, ואנחנו רק בט"ז ניסן"

מי שלא אהב את הציוץ המדובר היו העיתונאים חגי סגל ועקיבא נוביק, שתקפו את חברת הכנסת על מה שהם רואים בו ככפיות טובה. חגי סגל כתב: "ציוץ מחפיר, כפוי טובה, שמתאים יותר לצעירה בת-עשרה, ודאי לא לחברת כנסת. האלוף פוקס דואג לבטחונך שלוש שנים, יום וליל ובהצלחה רבה מאוד". עקיבא נוביק הגיב גם הוא: "מועמדת חזקה לציוץ הכי מגעיל וכפוי טובה של החודש, ואנחנו רק בט"ז ניסן".