הוליווד בהלם: הצעד הדרמטי של קוונטין טרנטינו

דיווח באתר Deadline: הבמאי המוערך זוכה האוסקר החליט לגנוז את סרטו העשירי והאחרון - "The Movie Critic" משום שלא היה מרוצה מהתסריט. לפי הדיווח הוא מחפש פרויקט אחר שיהווה את סרטו האחרון

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/04/24 22:24 י בניסן התשפד

הוליווד בהלם: הצעד הדרמטי של קוונטין טרנטינו
טרנטינו בשנת 2019, צילום: Denis Makarenko,Shutterstock

הבמאי ההוליוודי, זוכה האוסקר, קוונטין טרנטינו החליט לגנוז את סרטו "The Movie Critic" (מבקר הסרטים) וזאת למרות שהגיע כבר לשלבי הפקה מתקדמים, כך לפי דיווח באתר Deadline. לפי הדיווח ההחלטה מגיעה לאחר שטרנטינו לא היה מרוצה מהתסריט ועת הוא מחופש פרויקט אחר שיהווה את סרטו העשירי והאחרון.

השחקן ההוליוודי שהיה אמור לככב בסרט

כזכור, לפי השמועות טרנטינו ליהק את השחקן המצליח בראד פיט לסרט, שהיה צפוי לעלות למסכים בשנת 2025. הסרט שנגנז כאמור, עסק בלוס אנג'לס של שנות ה-70 והתמקד במבקר קולנוע בהשראת המבקרת המיתולוגית פאולין קייל שנודעה בביקורותיה החריפות.

טרנטינו: אפרוש מהקולנוע לאחר הסרט העשירי

טרניטינו שיתף בשנים האחרונות כי בכוונתו לפרוש מעולם הקולנוע ולעבור לכתיבת ספרים ויצירות על התחום. בריאיון שהעניק לביל מאהר לפני שלוש שנים לרגל צאת ספר הביכורים שלו "היו זמנים בהוליווד", שב טרנטינו והבהיר שבכוונתו לפרוש מהקולנוע אחרי סרטו הבא, שיהיה העשירי במספר. בשנים האחרונות הוא חי בתל אביב לצד אישתו דניאלה פיק, והשניים מגדלים יחד את שני ילדיהם.