המפקד הסרוג נחוש לנצח את חיזבאללה: "כותבים פרק בהיסטוריה של הגליל"

מאו"ג 91 הסרוג, תת-אלוף שי קלפר, ומאו"ג 146 תא"ל ישראל שומר נפגשו עם ראשי רשויות ומועצות בצפון לקראת חג הפסח: "המחויבות שלנו היא להיות פה עד שהמציאות תשתנה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/04/24 12:39 י בניסן התשפד

המפקד הסרוג נחוש לנצח את חיזבאללה: "כותבים פרק בהיסטוריה של הגליל"
קלפר בתפקידו כמפקד מרכז הכשרות היסוד בפיקוד ההכשרות והאימונים, ארכיון, צילום: Flash90

מפקד עוצבת הגליל, תת-אלוף שי קלפר, ומפקד עוצבת המפץ, תת-אלוף ישראל שומר נפגשו אתמול (ד') עם ראשי הרשויות, המועצות והקב"טים בגזרה הצפונית. במסגרת הפגישה התקיים שיח עם ראשי הרשויות, בו הוצגו להם את הערכת המצב עד כה וכן תהליכי האצת המוכנות להמשך הלחימה בגזרה.

"התקופה שאנו נמצאים בה מסמלת את שרשרת הדורות שלנו"

קלפר אמר במפגש: "כולנו כותבים פרק בהיסטוריה של הגליל. אנחנו נחושים ונכונים לנצח ובדור שלנו זכינו לקחת חלק בעניין הזה. התקופה שאנו נמצאים בה מסמלת את שרשרת הדורות שלנו, מליל הסדר בו נתעמק בהיסטוריה של עמנו, דרך יום השואה, זיכרון ועצמאות שמזכירים לנו למה אנחנו כאן ולמה אנחנו צריכים לשמור ולהגן על הקיים".

תא"ל שי קלפר

קלפר ושומר במפגש | צילום: דובר צה"ל

שומר הוסיף: "אני רוצה להגיד תודה ולהביע הערכה רבה, על ההתמודדות והמנהיגות. אני לומד מכם כל יום מחדש על מנהיגות מהי, רואה את ההתמודדות והעמידה האיתנה, כאשר אתם עומדים על הערכים שלכם והערכים של כולנו ומייצגים את התושבים. המחויבות האישית שלי ושל פקודיי היא להיות פה עד שהמציאות הביטחונית תשתנה".