מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

עובדים פרו פלסטינים התבצרו במשרד של מנכ"ל בגוגל ומחו נגד ישראל

בקליפורניה, עובדים של גוגל התבצרו במשרדו של מנכ"ל גוגל קלאוד במשך מספר שעות כדי לדרוש מהחברה להפסיק לעשות עסקים עם ישראל. לאחר שעות הם גם נעצרו על ידי הרשויות

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/04/24 12:56 ט בניסן התשפד

עובדים פרו פלסטינים התבצרו במשרד של מנכ"ל בגוגל ומחו נגד ישראל
משרדי גוגל בלונדון, צילום: shutterstock

מחאה חריגה במשרדי ענקית החיפוש: בקליפורניה, עובדים של גוגל התבצרו במשרדו של מנכ"ל גוגל קלאוד, תומס קוריאן, במשך מספר שעות כדי לדרוש מהחברה להפסיק לעשות עסקים עם ישראל. לאחר שעות הם גם נעצרו על ידי הרשויות, לאחר שלא הסכימו להתפנות מרצונם.

לא פעם ראשונה שגוגל לא מונעת אנטישמיות

זאת לא הפעם הראשונה שהאנטישמיות מרימה את ראשה ב"גוגל", כאשר על פי רשת התקשורת ה-Daily wire, דווח בפברואר כי הכיתוב "להרוג את כל היהודים" רוסס בשירותי החברה, ועובד אנטי ישראלי הותקף על ידי מפגינים באחד ממבני החברה.

אילוסטרציה

אילוסטרציה, צילום: shutterstock

האנטישמיות בארה"ב גואה

כזכור, בשבוע שעבר, הזמר הישראלי המצליח חנן בן ארי טס כל הדרך לניו יורק בכדי להופיע בפני הקהילה היהודית הגדולה המתגוררת שם. ונתקל באנטישמיות רבה שקיבלה את פניו בארצות הברית. לאחר שהופץ תיעוד ההפגנה הפרו פלסטינית מחוץ להופעה, חשף הזמר תקרית אנטישמית קשה שכוונה כלפיו לילה לפני ההופעה.

"לילה לפני ההופעה בניו יורק, מישהו הגיע ושפך צבע אדום דמוי דם על כל דלתות הכניסה מבחוץ" שיתף בן ארי בזעזוע. "תמונות קשות שמזכירות תקופות רעות. אבל האמת שלא היינו זקוקים לתזכורות. ברגע שאתה עולה על המטוס, פתאום הכל שוב חוזר לפרופרציות".