כהנא נגד ברביבאי: לא כל דתי הוא סמוטריץ'

המועמדת שהפסידה בבחירות לראשות העיר תל אביב תקפה את חולדאי על צירופו של הנציג הסרוג לקואליציה. חבר הכנסת מתן כהנא הגיב: "מציע לך לשבת איתו רבע שעה לפני שאת פוסלת שותפות איתו. לא כל דתי לאומי הוא סמוטריץ'"

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/04/24 11:05 ח בניסן התשפד

כהנא נגד ברביבאי: לא כל דתי הוא סמוטריץ'
כהנא: "לא כל דתי לאומי הוא סמוטריץ'", צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

לאחר שהפסידה לרון חולדאי בבחירות לראשות עיריית תל אביב, אורנה ברביאי יצאה במתקפה על ראש העיר הנבחר, שהחליט לצרף את הנציג הסרוג חיים גורן לקואליציה במועצת העיר והותיר אותה בספסלי האופוזיציה. בתיעוד שהופץ ברשתות החברתיות נראית ברביבאי כשהיא מזהירה מפני סכנה לדמוקרטיה: "אנחנו בעיצומה של מלחמה. המלחמה היא גם על הזהות שלנו והעובדה שיש מי שמאיים על היכולת שלנו לחיות במדינה יהודית ודמוקרטית - הדמוקרטיה מתערערת".

"אל תתני למאבק שלך בחולדאי להגדיל את השסע"

חבר הכנסת מתן כהנא השיב לברביאי ברשת X: "אורנה, זה באמת מה שאת חושבת על סגן ראש העיר תל-אביב חיים גורן? הרי בהמשך דבריך הודית שאת בכלל לא מכירה אותו... חיים גורן הוא דוגמא לדתי לאומי סובלני ומתון ששואף לחיים משותפים בעיר תל אביב על כל המשתמע מכך. מציע לך לשבת איתו רבע שעה לפני שאת פוסלת שותפות איתו. לא כל דתי לאומי הוא סמוטריץ'. רחוק מזה. אל תתני למאבק שלך בחולדאי להגדיל את השסע בחברה הישראלית".