החל הרס בחוות הנרצח בבנימין - בן גביר: "הגיע הזמן שרה"מ ישקול להחליף את השר גלנט"

כוחות הגיעו לחוות גל יוסף בה נרצח בנימין אחימאיר הי"ד והחלו בהיערכות להרס במקום. במקביל מוחרם ציוד רב בישוב מלאכי השלום הסמוך. ח"כ צבי סוכות: "אבדן עשתונות ערכי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/04/24 13:54 ז בניסן התשפד

החל הרס בחוות הנרצח בבנימין - בן גביר: "הגיע הזמן שרה"מ ישקול להחליף את השר גלנט"
פינוי גבעה ביהודה ושומרון, צילום: ללא

על פי דיווחים, כוחות משטרה ומנהל אזרחי הגיעו לפני זמן לחוות גל יוסף בה נרצח בנימין אחימאיר הי"ד בשבת האחרונה, והחלו בהיערכות להרס במקום. כמו כן, דווח כי הכוחות מחרימים כעת גם ציוד רב בישוב מלאכי השלום הסמוך. השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר תקף ואמר: "במקום להקים ולאשר עוד חוות ולהרחיב את ההתיישבות היהודית אנחנו נכנעים לאויב. הגיע הזמן שרה"מ ישקול להחליף את השר גלנט".

בן גביר,יוצא  נגד הודעת לשכת נתניהו

בן גביר, צילום: Chaim Goldberg,Flash90

ח"כ צבי סוכות: "אבדן עשתונות ערכי"

חבר הכנסת צבי סוכות תקף בחריפות את אלוף הפיקוד בעקבות ההחלטה להחרמת הציוד וכתב בחשבון ה-X שלו: "הרוצחים עדיין חופשיים אבל מה שחשוב כרגע לאלוף הפיקוד זה להחרים ציוד דווקא בגבעה של בנימין הי"ד. בכפרים מסביב מהללים את הרצח, בכל פינה ביו"ש ערבים מצטלמים עם נשקים, אבל מה שדחוף זה להקצות כוחות להחרמת ציוד בניה. אבדן עשתונות ערכי".

רגבים: "הדבר משקף את ההתנהלות ההזויה של המנהל האזרחי"

תנועת רגבים תקפה את המנהל האזרחי בחריפות: "בעוד דמו של רועה הצאן בנימין אחימאיר ז"ל טרם יבש, הזדרזו במנהל האזרחי לבצע דווקא בחווה ממנו יצא - פעולות אכיפה, בעוד בכפר המרצחים דומא, ממנו על פי החשד יצא הרוצח, עומדים לא פחות מ324 מבנים לא חוקיים, עם אפס אכיפה".

הכוחות בפינוי

פינוי, צילום: ללא

עוד אמרו, כי: "מעבר לאטימות הלב להתנהלות הזו באמצע השבעה, הדבר משקף את ההתנהלות ההזויה של המנהל האזרחי. אכיפת החוק באופן סלקטיבי מרסקת את משמעותו של שלטון החוק ומרוקנת אותו מתוכנו".