"אם הממשלה מונהגת בידי פחדנים": טלי גוטליב מזהירה את נתניהו

חברת הכנסת טלי גוטליב טוענת כי לממשלה יש חובה לתקוף באיראן, אחרת לא תהיה עוד ראויה לאמון הציבור. "אחרי שבח והודיה לקדוש ברוך הוא על ניסים גלויים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/04/24 11:10 ו בניסן התשפד

"אם הממשלה מונהגת בידי פחדנים": טלי גוטליב מזהירה את נתניהו
טלי גוטליב, צילום: Chaim Goldberg,Flash90

אחרי לילה מתוח בכל רחבי המדינה, שלווה במטח איראני כבד של טילים וכטב"מים, חברת הכנסת טלי גוטליב טוענת כי לממשלה יש חובה לתקוף באיראן, אחרת לא תהיה עוד ראויה לאמון הציבור. "אחרי שגזרתי על עצמי איפוק", כתבה גוטליב בחשבון ה-X שלה, "ואחרי שבח והודיה לקב"ה על ניסים גלויים אתמול, אם הממשלה הזו תיכנע לדרישת ביידן ולא תנצל את הזדמנות הפז לתקוף באיראן ולחסל את האיום האיראני, הממשלה הזו מבחינתי לא תהיה ראויה עוד לאמון".

לדברי חברת הכנסת גוטליב, במידה ובכירי השרים יסורו לעצת ביידן לא להגיב באיראן, הם יהיו אשמים כממשלה באירועי טרור הבאים שיבואו בעתיד על ישראל. "אם הממשלה מונהגת בידי פחדנים שסרים למרות ארה"ב היא תהיה אשמה בתופת שתבוא חלילה על ישראל בעתיד. הלוואי שאני טועה".

ביידן מנסה למנוע תגובה ישראלית

יום לאחר המתקפה האיראנית על ישראל ושיגור מאות הכטבמי"ם והטילים והשאלה המרכזית כרגע היא כיצד ישראל תגיב. ראש הממשלה וראשי מערכת הביטחון איימו עוד טרם התקיפה כי מתקפה משטחה של איראן תחייב תגובה ישראלית נגדית, אך עתה מנסה נשיא ארצות הברית ביידן למנוע מתקפה ישראלית בשטח איראן.